Men det handlar ju inte om att få igång Bengan utan att få igång lagets målskytte. Gör det som går snabbast och enklast för att få igång laget. Danielsson kommer att vara kanon bredvid Linkan.stolpskott skrev:Precis som Calle Johansson sa om Bengan, så håller jag med honom. Bengan står och väntar på pass från Linkan istället för att gå rätt på mål, vilket är hur härligt som helst att se. För få Linkan 1 sek på sig att kolla upp så sitter den när Bengan går på mål, byt inte kedja det får inte Bengan och komma igång bättre, utan ta en rejäl genomgång och visa att det är så du ska göra. Han fixar det!rikkard skrev:För att det ska bli något slutspel måste vi få igång Bremberg. Det är dags att placera Hörnqvist i en annan kedja och leta upp en spelare som kan göra mål. Bengan har varit dålig under säsongen, igår mot Frölunda var han usel. Han har fått tillräckligt med chanser. Dags att hitta på något nytt!! Sluta därför att leta efter en medelmåttig center á la Almtorp och hitta en målskytt istället.
Sedan hoppas jag innerligt att de skadade backarna snart är tillbaka i spel. Då kan förhoppningsvis Eriksson och Persson förpassas till allsvenskan där de hör hemma. Persson var katastrofalt usel igår.
Laget 2007/08 - om klassen på vårt nuvarande lag
- Karlstaden
Skulle detta ske så torde det vara en av de största sensationerna i svensk elit ishockey på senare årHighwind skrev:Tänk er FBK-DIF i SM-final. Avgörande match och FBK vinner..
Då gråter denna person av lycka medan hans "vänner" i DIF-fotboll gråter av smärta. Jag får det inte att gå ihop.. Hur kan man kalla sig Djurgårdare då man jublar åt Djurgårdsfamiljens smärta..

Men osvuret är bäst kanske?
Tippar däremot DIF som ett slutspelslag tack var det (än så länge) goda bortaspelet.
Har dock oerhört svårt att se hur man skall ta sig från kvarten...
-
Yes, yes. Men vi alla vet ju vad Bengan går för.blocco skrev:Men det handlar ju inte om att få igång Bengan utan att få igång lagets målskytte. Gör det som går snabbast och enklast för att få igång laget. Danielsson kommer att vara kanon bredvid Linkan.stolpskott skrev:Precis som Calle Johansson sa om Bengan, så håller jag med honom. Bengan står och väntar på pass från Linkan istället för att gå rätt på mål, vilket är hur härligt som helst att se. För få Linkan 1 sek på sig att kolla upp så sitter den när Bengan går på mål, byt inte kedja det får inte Bengan och komma igång bättre, utan ta en rejäl genomgång och visa att det är så du ska göra. Han fixar det!rikkard skrev:För att det ska bli något slutspel måste vi få igång Bremberg. Det är dags att placera Hörnqvist i en annan kedja och leta upp en spelare som kan göra mål. Bengan har varit dålig under säsongen, igår mot Frölunda var han usel. Han har fått tillräckligt med chanser. Dags att hitta på något nytt!! Sluta därför att leta efter en medelmåttig center á la Almtorp och hitta en målskytt istället.
Sedan hoppas jag innerligt att de skadade backarna snart är tillbaka i spel. Då kan förhoppningsvis Eriksson och Persson förpassas till allsvenskan där de hör hemma. Persson var katastrofalt usel igår.

- August Strindberg
-
- reservjesus