Flera av spelarna satt mentalt på bussen hem redan nån gång i mitten på andra. Ingen spelglädje att tala om.minalman skrev:Kan inte släppa Bergfors friläge som resulterade i ett slagskott i magen. 2-2 där och vi kanske fått välbehövlig energi.
SHL 20/21: Skellefteå - Djurgårdens IF 19/11 - 2020
Re: SHL 20/21: Skellefteå - Djurgårdens IF 19/11 - 2020
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Undra hur mycket SAIK betalade domarna idag.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jag försöker med en Magnutz: Vad ska domarna reklamera?Wishes skrev:Om det finns disciplinnämnd för spelares förseelser borde det finnas en reklamationsnämnd för domare.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Hade dick varit med så hade han haft klubban runt någons hals efter den tackligen på JJ.
Det här laget kommer aldrig någonsin vinna ett play-out på bäst av 7.
Mental skörhet och total avsaknad av skicklighet är en dålig kombination i ett hockeylag.
Mental skörhet och total avsaknad av skicklighet är en dålig kombination i ett hockeylag.
Nice one men jag höjer med ett svar.minalman skrev:Jag försöker med en Magnutz: Vad ska domarna reklamera?Wishes skrev:Om det finns disciplinnämnd för spelares förseelser borde det finnas en reklamationsnämnd för domare.
Sin domarutbildning eller optikerbesöket.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Omvänt. Spelarnas reklamationsnämnd för domarförseelserminalman skrev:Jag försöker med en Magnutz: Vad ska domarna reklamera?Wishes skrev:Om det finns disciplinnämnd för spelares förseelser borde det finnas en reklamationsnämnd för domare.
Stolt, men aldrig nöjd
Nu har vi satt in det bästa vi har i 6 mot 5. En möjlig fjärdelina i många lag. Tråkigt men sant..
Vi toppar med #13 och #17, det säger allt
-
Nu har musse ritat på tavlan, nu vänder det!!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
En till Magnutz: ”Haha.. Jag fattade men var sarkastisk. Det greppade du inte men det är ok. Sarkasm är svårt i text.”Wishes skrev:Omvänt. Spelarnas reklamationsnämnd för domarförseelserminalman skrev:Jag försöker med en Magnutz: Vad ska domarna reklamera?Wishes skrev:Om det finns disciplinnämnd för spelares förseelser borde det finnas en reklamationsnämnd för domare.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det också, men det kan domarna ta till SHL som en arbetsmiljöfråga. Det är de ju bra på, arbetsmiljöfrågor.Praetori skrev:Nice one men jag höjer med ett svar.minalman skrev:Jag försöker med en Magnutz: Vad ska domarna reklamera?Wishes skrev:Om det finns disciplinnämnd för spelares förseelser borde det finnas en reklamationsnämnd för domare.
Sin domarutbildning eller optikerbesöket.
Stolt, men aldrig nöjd
- Lee Harvey Oswald
Njaa, det där är en tankevurpa bara, för då hade SAIK bara ökat tempot... och vips 6-2.minalman skrev:Kan inte släppa Bergfors friläge som resulterade i ett slagskott i magen. 2-2 där och vi kanske fått välbehövlig energi.
Ja, ingen överraskning detta, utan Dick och Josef blir det 100% garanterat Play out
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Tror dem Hank ska kunna göra något eller för han är ALLTID inne när vi måste jaga mål....Detblir3poäng skrev:Nu har musse ritat på tavlan, nu vänder det!!