Visst var det Beatrice Ask som källhänvisade till The Onion för ett par år sen?mb81 skrev:https://sports.theonion.com/washington- ... 1819575691
Roligt. Hoppas Frölunda byter till Göteborg Indians.

Visst var det Beatrice Ask som källhänvisade till The Onion för ett par år sen?mb81 skrev:https://sports.theonion.com/washington- ... 1819575691
Hahahaaa... Topplocket hade flugit av på hela pk-etablisemangetDetblir3poäng skrev:Dom kanske bara skulle byta stereotyp. Kanske Frölunda mexicans och att man bara byter den barska indianen mot en barsk mexikan med sombrero..... Hade varit riktigt roligt att se media när dom presenterat den!!!!
Ja eller om det var någon annan satirsajt. Fullblodsgalningen Ask trodde att 37(jag googlade) personer dog första dagen gräs legaliserades i Colorado.Puckey skrev:Visst var det Beatrice Ask som källhänvisade till The Onion för ett par år sen?mb81 skrev:https://sports.theonion.com/washington- ... 1819575691
Vi hade 4 BP, Leksand 2. Förra matchen hade vi 4, HV 5. Innan dess hade vi 3 och LCH 4.gaspo skrev:Bara jag som undrar när vi ska börja få några domslut med oss? Tråkigt när säsong efter säsong ser likadan ut. Inte en match vi får spela mer PP än Boxplay.
Ja, landslagssamlingarna borde verkligen ställas in i år. Förutsätter att man kör klubblagssäsongen för överlevnaden, men landslagsturneringarna fyller minimalt med syfte när det ändå inte är VM eller liknande.Mattias_87 skrev:Fy vad trist med ett utbrott i truppen. Bör bli inställt imorgon, minst. Men hockeyn har ju inte så mycket tomma datum i luckan för att ta igen för många matcher.
Landslagen borde verkligen ställa in i år.
Det bör väl dessutom inte vara något som enskilda föreningar bestämmer? Det måste väl finnas en praxis hur det ska hanteras...väl...?Vikas skrev:Enligt Robban verkar det inte vara på tapeten att skjuta upp matchen immorn, vilket känns helt fel för mig.
Ska andra lag skjuta upp matcher pga smitta istället för att spela juniorer så ska vi göra samma sak.
Dels för att minska smittorisk men också för att varenda poäng är livsviktig. Vi har tillräcklig heder så det räcker och blir över.
Exakt, det ska någon annan än föreningarna bestämma. Otroligt konstigt läge om varje enskild klubb får välja om de själva vill eller inte vill spela en match. Tar man smittskyddet och det sportsliga på allvar från SHLs sida så har man en linje man följer.Dusinator skrev:Det bör väl dessutom inte vara något som enskilda föreningar bestämmer? Det måste väl finnas en praxis hur det ska hanteras...väl...?Vikas skrev:Enligt Robban verkar det inte vara på tapeten att skjuta upp matchen immorn, vilket känns helt fel för mig.
Ska andra lag skjuta upp matcher pga smitta istället för att spela juniorer så ska vi göra samma sak.
Dels för att minska smittorisk men också för att varenda poäng är livsviktig. Vi har tillräcklig heder så det räcker och blir över.
Jag tror det är minst 5 spelare som testas positivt för att det ska kunna ställas in/skjutas fram enligt riktlinjer som finns. I LHC fall är det väl 10st. i vårt fall handlar det om 3st. Alltså spelas matchen imorgon om inte fler insjuknar.Dusinator skrev:Det bör väl dessutom inte vara något som enskilda föreningar bestämmer? Det måste väl finnas en praxis hur det ska hanteras...väl...?Vikas skrev:Enligt Robban verkar det inte vara på tapeten att skjuta upp matchen immorn, vilket känns helt fel för mig.
williams skrev:Jag tror det är minst 5 spelare som testas positivt för att det ska kunna ställas in/skjutas fram enligt riktlinjer som finns. I LHC fall är det väl 10st. i vårt fall handlar det om 3st. Alltså spelas matchen imorgon om inte fler insjuknar.Dusinator skrev:Det bör väl dessutom inte vara något som enskilda föreningar bestämmer? Det måste väl finnas en praxis hur det ska hanteras...väl...?Vikas skrev:Enligt Robban verkar det inte vara på tapeten att skjuta upp matchen immorn, vilket känns helt fel för mig.