Daniel Larsson har räddat oss i många matcher. Självklart är han viktigast, han är ju målvakt. Med en dålig målvakt vinner man inga matcher, bortsett från HV, med elitseriens mest överskattade målvakt Stefan D... Liv.
Just nu är INTE Linkan viktigast. Offensiven klarar sig faktiskt som det visat sig bra utan honom.
DIF_Soldier skrev:Daniel Larsson har räddat oss i många matcher. Självklart är han viktigast, han är ju målvakt. Med en dålig målvakt vinner man inga matcher, bortsett från HV, med elitseriens mest överskattade målvakt Stefan D... Liv.
Just nu är INTE Linkan viktigast. Offensiven klarar sig faktiskt som det visat sig bra utan honom.
Kanske den svit av väldigt få gjorda mål de senaste matcherna beror på att Linkan inte varit riktigt lika bra som i fjol, eller rättare sagt, att inte medspelarna har satt dit de chanser han givit dem?
Diffe89 skrev:Normalt skulle jag säga Linkan, men nu väljer jag istället Ossi med tanke på att vårt försvar blivit något så enormt mycket bättre med honom i laget.
Håller med där försvaret har gått från dåligt till bra. Med fler som acklar som honom i laget skulle spelarna bli mer tända, dock sällan man ser Linkan tackla
Väldigt svårt, eftersom jag som vissa andra tycker att det är hela laget i sig, och inte en spec spelare, dem gör varandra bra så att säga Dock föll min röst på linkan
Min röst går utan tvekan till Fredrik "Linkan" Bremberg. Det är bara att konstatera att utan Linkan hade vi hamnat i Allsvenskan. Han är självklart vår viktigaste spelare.
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Saknar Thomas Johansson och Ronnie Pettersson som alternativ. Även om dom kanske inte är DIFs MVP, så förtjänar dom att vara med som alternativ i alla fall.
Bautabröl skrev:Saknar Thomas Johansson och Ronnie Pettersson som alternativ. Även om dom kanske inte är DIFs MVP, så förtjänar dom att vara med som alternativ i alla fall.
Håller med dig.. lite märkligt att andremålvakten får vara med som alternativ men inte Rompa och TJ.
Utan Anger så verkar inte Ottosson producera, vilket är tydligt sett till förra säsongen. Ottosson producerar nu mest i laget. Sportmässigt är Anger top 4 av alla spelare i DIF vad gäller viktighet.
Att han hjälpt med säsongskortsförsäljning och PR gör honom i princip viktigast.
Läger min röst där.