Oj haha. Menar såklart mittenlagGrabben från Söder skrev:Rögle är knappast ett bottenlagVikas skrev:Mittenlag mot bottenlag.
Gissa vilket vi är.
SHL 20/21: Rögle BK - Djurgårdens IF 3/10 2020
-
Re: SHL 20/21: Rögle BK - Djurgårdens IF 3/10 2020
Är Djurgården det enda laget som inte har nån "PP tränare" eller inte tränar på PP alls?
Dags att skaffa en i så fall....
Hade på tungan att säga nåt fult, men då hade jag väl fått böta och blivit avstängd från forumet i två dagar
Hade på tungan att säga nåt fult, men då hade jag väl fått böta och blivit avstängd från forumet i två dagar

Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
-
Det här ser illa ut!!!
Kan vi sluta vara så jävla ängsliga? In med lite puckar mot mål, herregud....
PP är så jävla uselt. Och idag är BP tyvärr lika uselt.
Orkar inte ens bli sur.
Så här kommer det se ut de flesta mtachern i år. Hoppas att det finns två lag som är ännu sämre.
Pojkar mot män...
Så här kommer det se ut de flesta mtachern i år. Hoppas att det finns två lag som är ännu sämre.
Pojkar mot män...
Alla visste hur viktigt det skulle bli med PP och PK den här säsongen. - Och det här är vad man lyckats åstadkomma.
Herregud vad uselt Robert Ohlsson.
Herregud vad uselt Robert Ohlsson.
Någonstans när man har så mycket statistik att titta på måste man kunna svälja stoltheten och säga "nä det funkar inte".Eriksson skrev:Är Djurgården det enda laget som inte har nån "PP tränare" eller inte tränar på PP alls?
Jag ser hellre att vi värvar en PP coach än någon annan typ av värvning.
Det ser ändå ok ut i 5v5 men det finns bitar som saknas där ledarstaben och laget förmodligen skulle må bra av nytt blod.
Grabbarna trampar vatten och kommer ingen vart i PP utvecklingen så det är så jäkla uppenbart att något är knas. Spelare som kan göra grymma passningar i 5v5 blir som nybörjare när de skall till PP.
Senast redigerad av Praetori den 2020-10-03 14:57:23, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Man får helt enkelt sätta dagens hopp till att Tom tacklar sönder Everberg.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Nästa säsong ska prio #1 vara att värva en spelare som kan styra PP.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Intressant ändå att både DIF:s spelare och tränare innan denna match tycker att malmömatchen var riktigt bra utförd.
Den var (om man ska vara snäll) ett fall framåt……såg det ut som, tills nu, då det visar sig att Malmö inte har ett lag för SHL.
Spännande att se om DIF har det.
Detta kan rinna iväg, Rbk är inte ens bra, med lite flyt hade dom gjort fler mål
Den var (om man ska vara snäll) ett fall framåt……såg det ut som, tills nu, då det visar sig att Malmö inte har ett lag för SHL.
Spännande att se om DIF har det.
Detta kan rinna iväg, Rbk är inte ens bra, med lite flyt hade dom gjort fler mål
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
PP har sett uselt ut i 5 år, även när vi haft såna spelare.Mattias_87 skrev:Nästa säsong ska prio #1 vara att värva en spelare som kan styra PP.
Problemet ligger någon annanstans.
Det tycker jag är lite orättvist. Rögle var grymma i första perioden.Lee Harvey Oswald skrev:
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Mest sista minuterna, annars är dom helt okej skulle jag säga.Praetori skrev:Det tycker jag är lite orättvist. Rögle var grymma i första perioden.Lee Harvey Oswald skrev:
Jag hoppas innerligt att två lag är sämre i år.