Att de signar Dick.sauron skrev:Malmö kan alltså inte åka ut... Vad ska egentligen krävas för att de ska få en tvåa?
SHL 20/21: Djurgårdens IF - Malmö 1/10 2020
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Malmö 1/10 2020
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
HahahaPraetori skrev:Att de signar Dick.sauron skrev:Malmö kan alltså inte åka ut... Vad ska egentligen krävas för att de ska få en tvåa?
-
Nja Dick hatar allt som går emot honom och bara honom, även när det är obefogat. Han har svårt med motgångar och är extremt grinig. Som sagt, fantastiskt talang med både puck och spelsinne. Hade förmodligen haft en långvarig karriär i NHL om det inte var för hans attityd. Brister rejält i vinnarskalle.Manijock skrev:Det tycker jag absolut att han gör. Han tar ingen skit, och han vill vinna till varje pris. Hatar alla andra sådär lagom på isen! Betydligt mer Järnkamin än många andra i det här laget.Benjamin L. Willard skrev:det är ju inte så att Dick utstrålar Järnkaminmentalitet om man säger så..
Men de har ju redan Sylvegård... Borde inte det räcka?Praetori skrev:Att de signar Dick.sauron skrev:Malmö kan alltså inte åka ut... Vad ska egentligen krävas för att de ska få en tvåa?
It's the hope that kills you.
Ekberg årets järnkamin?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Det handlar ju om Baaaaarn!Praetori skrev:Åh nej. Könsord i en spelargång. Tänk på barnen!Detblir3poäng skrev:Enligt sportbladet ska Dick ha skrikit könsord till händemark. Han kanske bara råkade presentera sig med en hård ton, det gissar jag på!
Kul för LillFimp att första målet är en bjud i tom kasse. 

Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Buford skrev:Det handlar ju om Baaaaarn!

Tror inte alla kommer fatta.
Avskaffa tre mot tre.
Nu skulle vi haft en Brodda som kan gömma pucken i byxorna i 2min så Svedberg får hålla nollan.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Yay, vinst! Kul med 3p!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Nä precis som folk inte fattar referensen "våldtäktshockey". Och innan folk blir upprörda så kallades Djurgårdens spelstil under en sekvens för en massa år sedan för just det av media.Mattias_87 skrev:Buford skrev:Det handlar ju om Baaaaarn!![]()
![]()
![]()
Tror inte alla kommer fatta.
Vi har fortfarande inte släppt in ett mål i 5vs5. Heta målvakter!
- Lee Harvey Oswald
Viktigt!
Sedan är Malmö riktig skit i år, men 3p är alltid välkommet
Sedan är Malmö riktig skit i år, men 3p är alltid välkommet
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Japp. Målvakterna kommer vara denna säsong sista problem. Svedberg och Armalis är kungar.
Jag minns inte ens när vi hade en dålig målvakt senast? Ridderwall och Wesslau 08/09 kanske...
Jag minns inte ens när vi hade en dålig målvakt senast? Ridderwall och Wesslau 08/09 kanske...
Avskaffa tre mot tre.
Lite för mycket vinnarskalle skulle jag säga. Till dumhet! Behövs på isen. Men med Sveriges kanske bästa spelare så är lite utvisningar ett billigt pris att betala. Han är en av få i det här laget som ensam säljer biljetter. En riktig profil! Sådana görs tyvärr inte längre så passa på att njuta. Kommer det mot förmodan en så ser den här pissiga PK-svenssonligan till att han plockas bort. Precis det som man försöker med Dick. Könsord i en spelargång.... Så jävla töntigt att peta i en sån offerlös dispyt. Händemark blir kallad för en f*tta, fyy så hemskt. Han kan säkert inte sova inatt.Benjamin L. Willard skrev:Nja Dick hatar allt som går emot honom och bara honom, även när det är obefogat. Han har svårt med motgångar och är extremt grinig. Som sagt, fantastiskt talang med både puck och spelsinne. Hade förmodligen haft en långvarig karriär i NHL om det inte var för hans attityd. Brister rejält i vinnarskalle.Manijock skrev:Det tycker jag absolut att han gör. Han tar ingen skit, och han vill vinna till varje pris. Hatar alla andra sådär lagom på isen! Betydligt mer Järnkamin än många andra i det här laget.Benjamin L. Willard skrev:det är ju inte så att Dick utstrålar Järnkaminmentalitet om man säger så..