Som sagt, Dick har bränt många broar. Han har snackat extremt mycket skit, bara en sån sak att domare har diskuterat innan hur de ska hantera honom talar sitt tydliga språk. De kör noll tolerans, hårt mot hårt. Han borde ha lärt sig den läxan förra säsongen men tydligen inte. Han kunde ha en fantastisk karriär om det inte just var på grund av an attityd, det är ju inte en attityd som skriker vinnare som t ex Foppa.Praetori skrev:Fast Dick åker ut när han slår klubban i isen. Åker på utvisningar för ingenting och får sällan några med sig. Då hade jag också låtit munvädret gå.Benjamin L. Willard skrev: Fast Dick har snackat mycket skit, domarna har ju till och med snackat internt hur de ska hantera honom innan förra säsongen. Det finns som sagt en anledning att t ex Djurgården dumpade honom tidigt i hans karriär. Grym talang men skulle förmodligen spelet på en betydligt högre nivå om det inte var pga hans attityd.. Kanske ska skylla lite på Bremberg också som bjöd på en hel del fina flippar under hans rookiesäsong.
Hade Dick gjort en "Foppa" idag. Vad hade han fått då? 52 matchers avstängning?
Nog för att han låter toppen gå och käften ta över men de gånger man hört vad han har sagt är det ju farsartat att han ens åker på en utvisning.
SHL 20/21: Djurgårdens IF - Malmö 1/10 2020
-
Re: SHL 20/21: Djurgårdens IF - Malmö 1/10 2020
-
det är ju inte så att Dick utstrålar Järnkaminmentalitet om man säger så..
- Lee Harvey Oswald
2:a otroligt klumpiga 2:an av Östman, skärp dig 

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Han fintade ju bort sig själv och ramlade på Högström...
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han har tyvärr inte haft ett enda bra byte sedan han anlände från Västerås. Dags att vända tillbaks.Lee Harvey Oswald skrev:2:a otroligt klumpiga 2:an av Östman, skärp dig
Spela fult
Det tycker jag absolut att han gör. Han tar ingen skit, och han vill vinna till varje pris. Hatar alla andra sådär lagom på isen! Betydligt mer Järnkamin än många andra i det här laget.Benjamin L. Willard skrev:det är ju inte så att Dick utstrålar Järnkaminmentalitet om man säger så..
-
Enligt sportbladet ska Dick ha skrikit könsord till händemark. Han kanske bara råkade presentera sig med en hård ton, det gissar jag på!
- Lee Harvey Oswald
Jo, överlag.Manijock skrev:Det tycker jag absolut att han gör. Han tar ingen skit, och han vill vinna till varje pris. Hatar alla andra sådär lagom på isen! Betydligt mer Järnkamin än många andra i det här laget.Benjamin L. Willard skrev:det är ju inte så att Dick utstrålar Järnkaminmentalitet om man säger så..
Men inte domartjafset, det är INTE DIF för mig iaf
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2020-10-01 20:05:10, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Han kämpar ju som få och visar humör, alltid välkommet.Benjamin L. Willard skrev:det är ju inte så att Dick utstrålar Järnkaminmentalitet om man säger så..
Spela fult
Åh nej. Könsord i en spelargång. Tänk på barnen!Detblir3poäng skrev:Enligt sportbladet ska Dick ha skrikit könsord till händemark. Han kanske bara råkade presentera sig med en hård ton, det gissar jag på!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Lee Harvey Oswald
Praetori skrev:Åh nej. Könsord i en spelargång. Tänk på barnen!Detblir3poäng skrev:Enligt sportbladet ska Dick ha skrikit könsord till händemark. Han kanske bara råkade presentera sig med en hård ton, det gissar jag på!

Han kanske sa, -Det här är ju bara för att det är DICK!
Fan vad bra Ollas Mattsson är
-
Ja, hovet kryllar ju av dem nu!!Praetori skrev:Åh nej. Könsord i en spelargång. Tänk på barnen!Detblir3poäng skrev:Enligt sportbladet ska Dick ha skrikit könsord till händemark. Han kanske bara råkade presentera sig med en hård ton, det gissar jag på!
Det var han redan när han lämnade.#10 skrev:Fan vad bra Ollas Mattsson är
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Malmö kan alltså inte åka ut... Vad ska egentligen krävas för att de ska få en tvåa?
It's the hope that kills you.