Träningsmatch 20/21: HV71 - Djurgårdens IF 15/9
Re: Träningsmatch 20/21: HV71 - Djurgårdens IF 15/9
Man skulle ju vilja höra en intervju i stil med "om jag spelade lika dåligt som domarna hade jag inte ens fått en tröja i div3, bra så".
Utvisningen på Dick är ett hån mot Svensk hockey.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Japp, och att inte lyckas hitta några slashar, interferences eller liknande på hiv är ju ett tydligt testamente över den genomusla insatsen...Praetori skrev:Man skulle ju vilja höra en intervju i stil med "om jag spelade lika dåligt som domarna hade jag inte ens fått en tröja i div3, bra så".
It's the hope that kills you.
75% av Dicks utvisningar är jävla skämt över en säsong och bara för att Dick är Dick!Praetori skrev:Man skulle ju vilja höra en intervju i stil med "om jag spelade lika dåligt som domarna hade jag inte ens fått en tröja i div3, bra så".

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vilket jävla skämt till domare
Dick tar utvisningar till en ny level, nu har han TVÅ separata som rullar samtidigt!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Men vad i självaste helvete håller Mogge på med? Plocka av laget med hänvisning till Dickens arbetsmiljö, detta är ren mobbing!
It's the hope that kills you.
SHL behöver en motsvarighet till JO. Agera Jenny.sauron skrev:Men vad i självaste helvete håller Mogge på med? Plocka av laget med hänvisning till Dickens arbetsmiljö, detta är ren mobbing!

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det är inte många räddningar idag.
Går vi för tvåsiffrigt idag igen?
Jag har en Laphroaig bredvid mig, det är iallafall EN räddning!daaviid skrev:Det är inte många räddningar idag.
Hur många mål har svedberg släppt in nu under försäsongen?daaviid skrev:Det är inte många räddningar idag.
Lättare att säga hur många han tagitwilliams skrev:Hur många mål har svedberg släppt in nu under försäsongen?daaviid skrev:Det är inte många räddningar idag.
captcash skrev:Jag har en Laphroaig bredvid mig, det är iallafall EN räddning!daaviid skrev:Det är inte många räddningar idag.

Thank you, thank you, I'll be here all season! .....Praetori skrev:captcash skrev:Jag har en Laphroaig bredvid mig, det är iallafall EN räddning!daaviid skrev:Det är inte många räddningar idag.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Vilka jävla juniorbjudningsr vi håller på med