Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
Re: Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
Magkänslan är att majoriteten av de som INTE gillade försäsongströjan inte går särskilt mycket på fotbollen, och vice versa. Hockeystubbarna på våra läktare är lika träiga och enkelspåriga som fotbollens t-shirt och pikémaffia 

- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Känslan är att dom som gillar fotbollströjorna per automatik började gilla hockeytröjorna bara för attManijock skrev:Magkänslan är att majoriteten av de som INTE gillade försäsongströjan inte går särskilt mycket på fotbollen, och vice versa. Hockeystubbarna på våra läktare är lika träiga och enkelspåriga som fotbollens t-shirt och pikémaffia

Spela fult
- diftobbe89
Oj, mycket OT och tröjsnack i sillytråden såg jag nu.
Spela fult
-
Blir så när vi inte värvar hahadiftobbe89 skrev:Oj, mycket OT och tröjsnack i sillytråden såg jag nu.
KlockrenGrabben från Söder skrev:Blir så när vi inte värvar hahadiftobbe89 skrev:Oj, mycket OT och tröjsnack i sillytråden såg jag nu.

- diftobbe89
heheGrabben från Söder skrev:Blir så när vi inte värvar hahadiftobbe89 skrev:Oj, mycket OT och tröjsnack i sillytråden såg jag nu.
Fan så förskräckliga var faktiskt inte årets hemmatröja trots allt, tog en närmare titt när damerna gick ut i dessa, aja skitsamma nu ska jag hålla käft om tröjtugget

Spela fult
Det är förklarligt och dessutom enbart på grund av att folk har "FEL" på internet!diftobbe89 skrev:Oj, mycket OT och tröjsnack i sillytråden såg jag nu.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Likaledes hade jag inte gillat om fotbollen övergav blåblått för en matchtröja som anspelade till hockeyn. Magkänslan säger ju dock att det aldrig kommer hända, eftersom det här bara är ett sätt att krusa för den rättrogna fotbollspubliken.Manijock skrev:Magkänslan är att majoriteten av de som INTE gillade försäsongströjan inte går särskilt mycket på fotbollen, och vice versa. Hockeystubbarna på våra läktare är lika träiga och enkelspåriga som fotbollens t-shirt och pikémaffia
Fast bortaställen i hockey skall ju vara ljusa. Och eftersom CHL gult inte är att föredra är det ju ljusblått eller vitt. Försäsongens hemmatröjor är ju dock skitsnygga.Rudi skrev:Likaledes hade jag inte gillat om fotbollen övergav blåblått för en matchtröja som anspelade till hockeyn. Magkänslan säger ju dock att det aldrig kommer hända, eftersom det här bara är ett sätt att krusa för den rättrogna fotbollspubliken.Manijock skrev:Magkänslan är att majoriteten av de som INTE gillade försäsongströjan inte går särskilt mycket på fotbollen, och vice versa. Hockeystubbarna på våra läktare är lika träiga och enkelspåriga som fotbollens t-shirt och pikémaffia
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Varför nyper vi inte in Fjällby på lån? Västervik verkar nära han enligt AB.
För korttidskontrakt inte är tillåtet i SHL.Stocky skrev:Varför nyper vi inte in Fjällby på lån? Västervik verkar nära han enligt AB.
SHL till Skillnad från HA tillåter inte den typen utav korttidskontrakt såtillvida att spelaren inte redan hade kontrakt med den akutella SHL klubben innan han åkte över till Amerikat.Stocky skrev:Varför nyper vi inte in Fjällby på lån? Västervik verkar nära han enligt AB.
Aha ok! Så det är skillnaden med Björnfot?
-
Om nu hedman blir borta en längre stund måste vi väl nästan bli tvungna till att värva åt, även om det bara är billig bredd... Vi kommer vara så jävla sårbara vid sjukdomar och skador annars.
Det har aldrig sagts att vi inte skall värva. Bara att vi måste avvakta. Och marknaden är lovande i höst.Detblir3poäng skrev:Om nu hedman blir borta en längre stund måste vi väl nästan bli tvungna till att värva åt, även om det bara är billig bredd... Vi kommer vara så jävla sårbara vid sjukdomar och skador annars.