Foppa är inte en förebild bara, för mig är han en riktig legend!blocco skrev:Foppa tackar nej - skadad.
"Foten gör ont"
"Jag har aldrig varit så här nära slutet av min karriär."
Känns tyvärr som att historian om Peter "Foppa" Forsberg är över. Tycka vad man vill om det, men för mig är han och har alltid varit en stor förebild. Tråkigt...
Karjala Cup 2007
-
-
Och varför skulle en NHL-målvakt vilja åka ifrån Nordamerika mitt under säsongen för en liten Blåbärsturnering? Kan dessutom tillägga att Foppa redan har tackat nej till att spela, hur du nu kan ha missat det.Goalie skrev:Ut med Enroth och in med Larsson!
Ut med Liv och in med Tellqvist!
Jag tror att Foppa spelar några minuter i någon match.
Min pappa blir nog glad när han hör att Kenny Jönsson spelar, han är Rögle supporter
Jag antar att han menar att tiden går hela tiden framåt. Det är som att man kan säga "Jag har aldrig varit så här nära slutet av mitt liv" bara för att man har kommit en dag närmre döden. Visst är det ganska korkat att tolka det så men iaf.blocco skrev:Va? Ursäkta om det bara är jag som inte förstår.Erik af Sibirien skrev:"Jag har aldrig varit så här nära slutet av min karriär."
Eh... nej, men så kan alla säga. Hela tiden.
i
Jaha okej, nu förstår jag. Men som du säger så var det en märklig tolkning.isolerad skrev:Jag antar att han menar att tiden går hela tiden framåt. Det är som att man kan säga "Jag har aldrig varit så här nära slutet av mitt liv" bara för att man har kommit en dag närmre döden. Visst är det ganska korkat att tolka det så men iaf.blocco skrev:Va? Ursäkta om det bara är jag som inte förstår.Erik af Sibirien skrev:"Jag har aldrig varit så här nära slutet av min karriär."
Eh... nej, men så kan alla säga. Hela tiden.
- carl-bysen
Varför skulle Tellan vilja komma under säsongen och Foppa har redan tackat nej ju.Goalie skrev:Ut med Enroth och in med Larsson!
Min pappa blir nog glad när han hör att Kenny Jönsson spelar, han är Rögle supporter
Du behöver fortfarande inte upprepa det jag säger.carl-bysen skrev:Varför skulle Tellan vilja komma under säsongen och Foppa har redan tackat nej ju.Goalie skrev:Ut med Enroth och in med Larsson!
- carl-bysen
Oj såg inte ditt inlägg Sorryblocco skrev:Du behöver fortfarande inte upprepa det jag säger.carl-bysen skrev:Varför skulle Tellan vilja komma under säsongen och Foppa har redan tackat nej ju.Goalie skrev:Ut med Enroth och in med Larsson!

Det ekar!carl-bysen skrev:Varför skulle Tellan vilja komma under säsongen och Foppa har redan tackat nej ju.Goalie skrev:Ut med Enroth och in med Larsson!
kalleanka turnering. Dräp den, bort me skiten