Laget 2007/08 - om klassen på vårt nuvarande lag

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Lee Harvey Oswald skrev:
Highwind skrev:Tänk er FBK-DIF i SM-final. Avgörande match och FBK vinner..

Då gråter denna person av lycka medan hans "vänner" i DIF-fotboll gråter av smärta. Jag får det inte att gå ihop.. Hur kan man kalla sig Djurgårdare då man jublar åt Djurgårdsfamiljens smärta..

Eller omvänt scenario.
DIF spöar FBK i finalen & den förvirrade lidingöbon sitter & deppar på ett knökfullt Hovet iförd FBK-keps & blårandig DIF-fotbollströja

Borde inte fungera i verkliga livet, känns lite som nån gammal David Lynch rulle.
David Lynch filmer är rätt bra faktiskt. Vissa är t o m riktigt bra...
Sedan var väl han dessutom inblandad i en av de bästa TV-serierna någonsin; Twin Peaks.

För övrigt känns det väldigt märkligt att hålla på olika lag i hockey och fotboll, sådant trodde jag var reseverat för personer boendes i Göteborg.
Användarvisningsbild
Emil Svelander
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Emil Svelander »

Låt denna FBK-anhängare vara. Man kan ju inte döma ut människor totalt bara för att de är ''tvestjärtar'', absolut inget bra i att vara det, men ta det lungt med sågningarna, han ville ju bara komma med något positivt.
FBK_Karlstad

Inlägg av FBK_Karlstad »

Emil svelander...
Tack så mycket..håller med dej... dem andra är ju helt störda..
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Allt detta har ju mycket med trådrubriken att göra? :roll:
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Har också jäkligt svårt att se hur man kan hålla på DIF Fotboll, men inte på DIF Hockey… Det går liksom inte ihop och det är ganska mycket bajen över det hela!

Bild
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

Ni får diskutera allt det där i PM.
FBK_Karlstad

Inlägg av FBK_Karlstad »

Det är väl inte mycket bajare över att man ÄLskar FBK i hockey och DIF i fotboll..ni är så välkomna den 8 dec..hoppas det kommer mycket folk..så att det blir stämning i hallen..så får ni sköta er också
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Håller med de andra - håll på IFK Fiskrens. De vann ju guld också. Nu kommer varenda snorunge "heja" på göteborg. Varför håller du inte på Karlstad i fotboll? Oj.. tänkte mig inte för...

Seriöst. Grabben, för mig är du falsk. Sorry, men livet är hårt.

Håkan Loob é homosexuell!
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

carl-bysen skrev:Ni får diskutera allt det där i PM.

Alltså klaga inte på folk och göra likadant själv sen grabben. du har fått
skit av andra medlemmar ända sen du blev medlem på det här forumet.
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
ludde-
Säsongskort: Ja

Inlägg av ludde- »

Färjestad är ju fan som elitseriens AIK :/
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Mans91 skrev:
carl-bysen skrev:Ni får diskutera allt det där i PM.

Alltså klaga inte på folk och göra likadant själv sen grabben. du har fått
skit av andra medlemmar ända sen du blev medlem på det här forumet.
Du verkar inte fatta själva grejen, ha sa ju det för att andra är på honom när han spammar för mycket och nu spammar folk själva, då har han väl kanske lite logiskt ett budskap i det hela och menar att man inte skall vara på honom om man inte gör bättre själv, för övrigt, Carl kanske har lärt sig när folk har sagt till på skarpen och bättrat sig, varför skulle inte han då inte få säga till andra.
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Får jag fråga, vad tycker ni andra här om Marusak?

Han har inte alls kommit upp i den standard som förra året, vad har hänt, han har inte spelat bra, trög på grillorna.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

oswä0216 skrev:Får jag fråga, vad tycker ni andra här om Marusak?
Han har inte alls kommit upp i den standard som förra året, vad har hänt, han har inte spelat bra, trög på grillorna.
Han har blivit ett år äldre!
Bild

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl :D
rikkard

Inlägg av rikkard »

För att det ska bli något slutspel måste vi få igång Bremberg. Det är dags att placera Hörnqvist i en annan kedja och leta upp en spelare som kan göra mål. Bengan har varit dålig under säsongen, igår mot Frölunda var han usel. Han har fått tillräckligt med chanser. Dags att hitta på något nytt!! Sluta därför att leta efter en medelmåttig center á la Almtorp och hitta en målskytt istället.

Sedan hoppas jag innerligt att de skadade backarna snart är tillbaka i spel. Då kan förhoppningsvis Eriksson och Persson förpassas till allsvenskan där de hör hemma. Persson var katastrofalt usel igår.
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

rikkard skrev:För att det ska bli något slutspel måste vi få igång Bremberg. Det är dags att placera Hörnqvist i en annan kedja och leta upp en spelare som kan göra mål. Bengan har varit dålig under säsongen, igår mot Frölunda var han usel. Han har fått tillräckligt med chanser. Dags att hitta på något nytt!! Sluta därför att leta efter en medelmåttig center á la Almtorp och hitta en målskytt istället.

Sedan hoppas jag innerligt att de skadade backarna snart är tillbaka i spel. Då kan förhoppningsvis Eriksson och Persson förpassas till allsvenskan där de hör hemma. Persson var katastrofalt usel igår.
Precis som Calle Johansson sa om Bengan, så håller jag med honom. Bengan står och väntar på pass från Linkan istället för att gå rätt på mål, vilket är hur härligt som helst att se. För få Linkan 1 sek på sig att kolla upp så sitter den när Bengan går på mål, byt inte kedja det får inte Bengan och komma igång bättre, utan ta en rejäl genomgång och visa att det är så du ska göra. Han fixar det!
Skriv svar