En inte allt för vågad gissning, tänker samma sakDonkels-2.0 skrev:Jag gissar på att kaffe är med och överbudar då man kommer att tappa Linus J, Nilsson och Rydahl inför nästa säsongmb81 skrev:https://www.aftonbladet.se/sportbladet/ ... cceforward
Undra om vi är och hugger på Emil Molin?
Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
- Lee Harvey Oswald
Re: Silly-Season 2020/21 uppdateras i första inlägg
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte rätt tråd kanske, men detta grubblade jag på.
Om man får spåna lite.
(Rätta mig gärna om jag är ute å cyklar.)
Tänk er att Krüger och Ljung kommer hem, och att josefson stannar. 3 bra centrar som man kan bygga mycket runt.
Samt att Holm och Englund skulle få för sig att vända hem. Bra defensivt när vi tappar alsing/garrison/hulta.
Bra /anus?
Om man får spåna lite.
Tänk er att Krüger och Ljung kommer hem, och att josefson stannar. 3 bra centrar som man kan bygga mycket runt.
Samt att Holm och Englund skulle få för sig att vända hem. Bra defensivt när vi tappar alsing/garrison/hulta.
Bra /anus?
Delägare
- DIF_Soldier
Du menar hur det skulle sitta med en hel femma landslagsspelare?Hepsnastian skrev:Inte rätt tråd kanske, men detta grubblade jag på.
Om man får spåna lite.
Bra /anus?
Tja, inte helt fel direkt. Sen är det ju det där med lönerna.
Säg den glädje som varar
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Såklart en fin tanke, men inte realistisk nu då dom befinner sig i sina bästa år. Krüger har dessutom ett år kvar i Schweiz. Tror att han kan bli långvarig där faktiskt.Hepsnastian skrev:Tänk er att Krüger och Ljung kommer hem, och att josefson stannar. 3 bra centrar som man kan bygga mycket runt.
Bra /anus?
Avskaffa tre mot tre.
Vi kan nog inte förvänta oss några centervärvningar om nu inte Josefson skulle lämna. Sitter tryggt där med de vi har.Hepsnastian skrev:Inte rätt tråd kanske, men detta grubblade jag på.
Om man får spåna lite.
Bra /anus?
Holm känns väl som den mest troliga av de du nämner. Ser nog Ekberg som Garrisons ersättare.
Lillis Lundh till nästa år tillsammans med Robban och Ragnarsson. Erfarenhet, nytänkande och struktur. Vilket team det hade varit. Sen vet man ju inte om Robban hade funnit sig i det.
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Krüger ska väl till HV71 senMattias_87 skrev:Såklart en fin tanke, men inte realistisk nu då dom befinner sig i sina bästa år. Krüger har dessutom ett år kvar i Schweiz. Tror att han kan bli långvarig där faktiskt.Hepsnastian skrev:Tänk er att Krüger och Ljung kommer hem, och att josefson stannar. 3 bra centrar som man kan bygga mycket runt.
Bra /anus?

DIF!
Önskelista på spelare ut till nästa säsong:
JP
Garrison
Mylläri
Bergfors
Haga
Östman
Wandell
Widing
Hank
Hedman
Guter
JP
Garrison
Mylläri
Bergfors
Haga
Östman
Wandell
Widing
Hank
Hedman
Guter
- Hepsnastian
Greato skrev:Önskelista på spelare ut till nästa säsong:
JP
Garrison
Mylläri
Bergfors
Haga
Östman
Wandell
Widing
Hank
Hedman
Guter
Håller med, förutom Hank å Widing. Dom är sånna jäkla krigare. Jobbar ner pucken i anfallszon, och är skit jobbiga att möta.
Delägare
- diftobbe89
Mycket fint att Svedberg stannar i ytterligare två säsonger.
Spela fult
Mycket märkligt att vilja ha bort Hank som är hjärtat och motorn i laget. Speciellt efter hans kanske bästa säsong....Greato skrev:Önskelista på spelare ut till nästa säsong:
JP
Garrison
Mylläri
Bergfors
Haga
Östman
Wandell
Widing
Hank
Hedman
Guter
-
Hank och Widing två oerhörda krigare som är riktigt jobbiga att möta som ALLTID gör jobbet utan gnäll nä dessa ska vara kvar om inte allra mest Hank som är hjärtat en riktig JÄRNKAMIN han ska absolut vara kvar !!
Kulturella hörnstenar i Bergfors och Hank? Östman som fortfarande är ung och lovande? Mycket ska man höra innan öronen trillar av.
Funderar på hur denna sida kommit till, när jag googlade lite?SirDIFalot skrev:20-åring som gjort över 20 mål i allsvenskan i ett dåligt lag? Ja tack!mb81 skrev:Enligt sportbladet är Linus Andersson från Hästen nära oss till nästa säsong. Högerskytt med bra skott. Kan behövas någon högerskytt in då Guter är osäker med sina hjärnskakningsproblem och Holtz kan hamna i NHL.
Bra ålder så han blir både billig och har stor utvcklingspotential.
Det finns någon form av uppgift på Linus på djurgårdens hemsida;
https://www.difhockey.se/spelare/qWZ-7o ... -andersson
"De hade fem, men de ville ha sex, och de fick de när Foppa tryckte in den!"
Eller denna: https://www.luleahockey.se/spelare/qUu- ... b-josefsonmaag80 skrev:Funderar på hur denna sida kommit till, när jag googlade lite?SirDIFalot skrev:20-åring som gjort över 20 mål i allsvenskan i ett dåligt lag? Ja tack!mb81 skrev:Enligt sportbladet är Linus Andersson från Hästen nära oss till nästa säsong. Högerskytt med bra skott. Kan behövas någon högerskytt in då Guter är osäker med sina hjärnskakningsproblem och Holtz kan hamna i NHL.
Bra ålder så han blir både billig och har stor utvcklingspotential.
Det finns någon form av uppgift på Linus på djurgårdens hemsida;
https://www.difhockey.se/spelare/qWZ-7o ... -andersson
Nä men alla spelare som har spelat SHL senaste åren verkar det bli så med från någon databas. Jag blev också lurad av det för nåt år sen.