Och Danne Larsson och Ölve. Och även en snudd på att Anger skulle vara med, tycker jag personligen.
Du kan väl inte på fullaste allvar mena att du tycker Jimmie platsar i landslaget för tillfället. Han har ju varit helt under isen hela säsongen.
Nej Ölve har inte varit sitt rätta jag. Men han behövs i landslaget, eller någon av hans speltyp. Nån som är snabb och kämpar, Hannula kunde med funkat, men vet inte varför han inte var med.
Det har varit nån gång Jimmie kämpat och fallit med flaggan i top iår, men det har tyvärr varit alldels för lite! Var är vår Jimmie, och vad har du gjort med honom? Så kan tyvärr inte hålla med dig om att Jimmie kommer tillföra något i landslaget. Det enda han har gjort hitintills har varit och ta dumma utvisningar och sjabblat bort puckar i egen zon. Nej, jag hoppas att Jimmie verkeligen ta sig samman nu! Lite tråkigt för en sådan spelar typ som hockey spelare har jag lärt mig otroligt mycket av!
Vet inte vad jag ska säga om att det knappt e några djurgårdere med det är ju bra så de får vila men de skulle nog bli nytaggade av en tre kronor turnering, sen att Daniel inte är med förstår jag mig inte på Liv har var osäker och detsamma med Enroth. Att Videll skulle komma kunde jag dock ana. Sen är det en tuff konkurrans i Elitserien så vi ska inte börja babbla för mycket nu men jag önskar Bengan (Hörnqvist) och Tre Kronor lycka till och Ossi gör inte några ojusta tacklingar på Bengan tack!
carl-bysen skrev:Vet inte vad jag ska säga om att det knappt e några djurgårdere med det är ju bra så de får vila men de skulle nog bli nytaggade av en tre kronor turnering, sen att Daniel inte är med förstår jag mig inte på Liv har var osäker och detsamma med Enroth. Att Videll skulle komma kunde jag dock ana. Sen är det en tuff konkurrans i Elitserien så vi ska inte börja babbla för mycket nu men jag önskar Bengan (Hörnqvist) och Tre Kronor lycka till och Ossi gör inte några ojusta tacklingar på Bengan tack!
Man kan inte dölja att Enroth har varit bra.. Dock tycker jag att Danne har varit bättre.. men vad Liv, som borde tagit hälften av det han släppt in, gör i landslaget det har jag ingen aning om.
carl-bysen skrev:Nej Enroth har väl vart bra då jag tänkte på en annan målvakt när jag skrev men att Danne inte är med är skandal
Håller med.. Han borde varit med förra året också. Det verkar som om Bengt-åke inte gillar honom. Han är ju fan så mycket bättre än Liv. Men sen å andra sidan så är det nog nyttigt för honom med lite vila.
Foppa tackar nej - skadad. "Foten gör ont" "Jag har aldrig varit så här nära slutet av min karriär."
Känns tyvärr som att historian om Peter "Foppa" Forsberg är över. Tycka vad man vill om det, men för mig är han och har alltid varit en stor förebild. Tråkigt...