Djurgårdens IF - HV 71, 19/11 2007
Djurgårdens IF - HV 71, 19/11 2007
Första hemmamatchen efter uppbehållet som nog kommer dra mycket publik på grund av JK.
Jag tror denna match blir utsåld då vi alla är spända inför komma skall och vet att många redan köpt plåt till matchen, hoppas nu att alla verkligen taggar och gör satt det blir utsålt redan innan matchen:D!
Köp era biljetter nu så slipper ni bli utan. Det kommer bli fest på hovet denna måndag, det lovar jag!
OBS! Försök att hålla innne era inlägg om JK-grejen...
Jag tror denna match blir utsåld då vi alla är spända inför komma skall och vet att många redan köpt plåt till matchen, hoppas nu att alla verkligen taggar och gör satt det blir utsålt redan innan matchen:D!
Köp era biljetter nu så slipper ni bli utan. Det kommer bli fest på hovet denna måndag, det lovar jag!
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
- carl-bysen
Re: Djurgårdens IF - HV 71, 19/11 2007
Jag ska gå med min morbror som dock hejar på HV, då ska vi visa vilka som e det bästa laget.dif rules skrev:Första hemmamatchen efter uppbehållet som nog kommer dra mycket publik på grund av JK.
- carl-bysen
- 136_Djurgårdare
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Jo jag väntar på att min polare jag ska gå med kommer hem så drar vi då och köper, men det är alltså bestämt, så då menar jag att jag är där till 99%;)lilleman skrev:Hur kan man i princip har köpt biljett till en matchdif rules skrev:Denna match är en tredjedelskort-plats och ni förstår vad som menas med det? ETT JÄVLA DRAG PÅ LÄKTARN!
själv så har jag redan i princip köpt biljett till denna match!
25 hjältar på isen. Hur många på läktaren?
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Jag (som ju har säsongskort) tycker också att det är lite så där. Tycker att man borde garantera att man går på fler än fem matcher under resten av säsongen, eller något sådant. Alla som har säsongskort/biljett borde ju i alla fall ha första tjing.Stocky skrev:Får man en bara för man går på matchen eller vadå? Måste man inte gör något mer?
Huvudsaken är i alla fall att de som får en sådan pin fortsätter att gå på hockey.
- carl-bysen
En ramsa jag skulle vilja se vi kör!
''Hunden Leif'' ( http://www.jarnkaminerna.nu/sanger.asp?id=24 ) LÄR ER DENNA RAMSAN, den är inte så svår som den ser ut!
''Hunden Leif'' ( http://www.jarnkaminerna.nu/sanger.asp?id=24 ) LÄR ER DENNA RAMSAN, den är inte så svår som den ser ut!
- Emil Svelander
Vi körde den en gång i fjol om jag inte minns fel, mot Timrå hemma, matchen då Mickes tröja hissades upp i taket. Då fungerade den riktigt bra, jag tror de flesta kan den och den bör absolut köras lite oftare.mr.gr skrev:En ramsa jag skulle vilja se vi kör!
Den ramsan körs väl nästan varje match, ju?Emil svelander skrev:Vi körde den en gång i fjol om jag inte minns fel, mot Timrå hemma, matchen då Mickes tröja hissades upp i taket. Då fungerade den riktigt bra, jag tror de flesta kan den och den bör absolut köras lite oftare.mr.gr skrev:En ramsa jag skulle vilja se vi kör!
Djurgården