Skadetråden
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Skadetråden
Vi måste ta en allvarlig titt på hur fan vi tränar. För det är inte normalt att dra på sig så många skador under träning som vi gör varje säsong.
-
- Säsongskort: Ja
Då får vi titta på att plocka in en back innan deadline. Kämpa Jocke!
- SirDIFalot
Tur att vi har bra bredd på baksidan. Ingen kul nyhet att få 30 januari, inte direkt så marknaden är fullsmockad då. Skulle det finns något bra så... Men mer bredd behövs ej.Manijock skrev:Då får vi titta på att plocka in en back innan deadline. Kämpa Jocke!
Expert.
Om något kanske Björnfot kan erbjudas den speltid Kings vill se? Iofs har vi förhoppningsvis fullt manskap igen till slutspelet.SirDIFalot skrev:Tur att vi har bra bredd på baksidan. Ingen kul nyhet att få 30 januari, inte direkt så marknaden är fullsmockad då. Skulle det finns något bra så... Men mer bredd behövs ej.Manijock skrev:Då får vi titta på att plocka in en back innan deadline. Kämpa Jocke!
Printz måste väl vara en 40 bast eller nått? Han har ju spelat i evigheter känns det som.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Inte orolig angående Simon J som täcker upp. Men någon behöver ersätta JP! Där är jag orolig. Dessutom om Garrison går sönder igen.SirDIFalot skrev:Tur att vi har bra bredd på baksidan. Ingen kul nyhet att få 30 januari, inte direkt så marknaden är fullsmockad då. Skulle det finns något bra så... Men mer bredd behövs ej.Manijock skrev:Då får vi titta på att plocka in en back innan deadline. Kämpa Jocke!
SHLs sämsta back numera. Utan tvek! Chockerad över att en smart klubb som Frölunda dras med honom.sensei skrev:Printz måste väl vara en 40 bast eller nått? Han har ju spelat i evigheter känns det som.
- Lee Harvey Oswald
Äh, han hade aldrig fått istid i Fisk om han var så dålig.Manijock skrev:SHLs sämsta back numera. Utan tvek! Chockerad över att en smart klubb som Frölunda dras med honom.sensei skrev:Printz måste väl vara en 40 bast eller nått? Han har ju spelat i evigheter känns det som.
Klart bättre att spela på kropp än de flesta backar i DIF
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag saxar från matchtråden.Hepsnastian skrev:Jaha.. Alsing borta 6-8 veckor pga underkroppsskada.. Det suger!
Nä du. Jag stötte på Alsing på Hovet och han hade Forrest Gumps benstöd på vänster ben så nästan garanterat en knäskada. Gå kunde han men knappt och jag ville inte snoka och även om det inte var Brodin-klass på gångstilen såg det fan inte lysande ut.minalman skrev:Underkroppsskada och 2 månader? Antagligen ljumskarna?
Däremot var Hedman uppe och flängde runt på hyllan med Challe. Såg stabilt ut så där är det nog på bättringsvägen.
Edit: Jocke har bekräftat att det är knät.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Hedman är i träning igen.Praetori skrev:Jag saxar från matchtråden.Hepsnastian skrev:Jaha.. Alsing borta 6-8 veckor pga underkroppsskada.. Det suger!
Nä du. Jag stötte på Alsing på Hovet och han hade Forrest Gumps benstöd på vänster ben så nästan garanterat en knäskada. Gå kunde han men knappt och jag ville inte snoka och även om det inte var Brodin-klass på gångstilen såg det fan inte lysande ut.minalman skrev:Underkroppsskada och 2 månader? Antagligen ljumskarna?
Däremot var Hedman uppe och flängde runt på hyllan med Challe. Såg stabilt ut så där är det nog på bättringsvägen.
25/4-2025
Hade fan glömt bort att vi hade Hedmanförevigtdjurgården skrev:Praetori skrev:Jag saxar från matchtråden.Hepsnastian skrev:Jaha.. Alsing borta 6-8 veckor pga underkroppsskada.. Det suger!
Edit: Jocke har bekräftat att det är knät.[/quote
Hedman är i träning igen.

Såg honom knallandes i shoppingen. Haltade hyfsat skapligt tycker jag. Lite oväntat att han redan går på is tycker jag.förevigtdjurgården skrev:Hedman är i träning igen.Praetori skrev:Jag saxar från matchtråden.Hepsnastian skrev:Jaha.. Alsing borta 6-8 veckor pga underkroppsskada.. Det suger!
Han hinner ju allt som oftast inte spela på kropp. Hanterar puck som en Parkinson-sjuk 80åring. Helt ofattbart att han är kvar i ligan. Måste spela gratis!Lee Harvey Oswald skrev:Äh, han hade aldrig fått istid i Fisk om han var så dålig.Manijock skrev:SHLs sämsta back numera. Utan tvek! Chockerad över att en smart klubb som Frölunda dras med honom.sensei skrev:Printz måste väl vara en 40 bast eller nått? Han har ju spelat i evigheter känns det som.
Klart bättre att spela på kropp än de flesta backar i DIF