Ossi Väänänen fan club

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

Micke Nylander skrev:Det är fredag. Jag är grymt trött i skrivande stund så jag vet inte om Carl-Bysen eller Highwind försöker driva med mig men snälla?

Jag brukar klaga på bönderna för deras dåliga fantasi. Södergren-ramsan är kult, den är hans på hockeyn och ska så förbli!

Yksi Kaksi Väänänen blir bara så äckligt patetisk! "ETT TVÅ Väänänen"... snälla?

Jag hoppas ni bara skämtar, det är ju ändå fredag och snart helg...
Men snälla, kom på nåt bättre själv än och bara sitta och klaga på alla andras förslag.
hamous

Inlägg av hamous »

Ossi väänanen voimakas karhu

(nu är jag från Vasa och kan inte finska så grammatiken är nog åt helvete, men det ska stå för ungefär, Ossi vännanen stark som en björn)
Användarvisningsbild
Örebroarn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Örebroarn »

takila he Väänänen (Tackla dom Väänenen) då?

Beskrivande och uppmanande
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

päälle hallitus Väänänen (Över Sargen Väänänen) då?

Hahaha

Nej seriöst inte den. Han e bäst!
Användarvisningsbild
Pinnen

Inlägg av Pinnen »

Micke Nylander skrev:Det är fredag. Jag är grymt trött i skrivande stund så jag vet inte om Carl-Bysen eller Highwind försöker driva med mig men snälla?

Jag brukar klaga på bönderna för deras dåliga fantasi. Södergren-ramsan är kult, den är hans på hockeyn och ska så förbli!

Yksi Kaksi Väänänen blir bara så äckligt patetisk! "ETT TVÅ Väänänen"... snälla?

Jag hoppas ni bara skämtar, det är ju ändå fredag och snart helg...
Fyfan männsika vad du kan gnälla.. :shock:
Kojak

Inlägg av Kojak »

Det är jäkligt intressant att tillhöra en av dom som blir anklagade för att gnälla, men jag är ledsen. Jag är från Stockholm och inte Göteborg (Ni vet, staden där alla gnäller).

Men jag blir lite less när det sitter forumskribenter och tycker vi ska rippa ramsor som Södergren-ramsan. Håkan Södergren är kult och ramsan tillhör honom i hockeyn, ingen annan!

Angående den andra ramsan. Hur kul tror du själv det skulle vara om någon hade en fantasilös ramsa som låter "ETT TVÅ (Väänenen i det här fallet)"?

Detta är inte gnäll, bara en önskan att ni slopar dessa tankar och hittar något annat.

Och nej, jag tänker inte försöka komma på något eget av den enkla anledningen att jag vet att min fantasi inte är den bästa när det gäller ramsor, men jag beundrar alla som kommer på helt nya ramsor som passar - Men jag beundrar inte rippade kultramsor eller "Ett två-ramsor"...

Ha en trevlig helg!
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Micke Nylander skrev:Det är jäkligt intressant att tillhöra en av dom som blir anklagade för att gnälla, men jag är ledsen. Jag är från Stockholm och inte Göteborg (Ni vet, staden där alla gnäller).

Men jag blir lite less när det sitter forumskribenter och tycker vi ska rippa ramsor som Södergren-ramsan. Håkan Södergren är kult och ramsan tillhör honom i hockeyn, ingen annan!

Angående den andra ramsan. Hur kul tror du själv det skulle vara om någon hade en fantasilös ramsa som låter "ETT TVÅ (Väänenen i det här fallet)"?

Detta är inte gnäll, bara en önskan att ni slopar dessa tankar och hittar något annat.

Och nej, jag tänker inte försöka komma på något eget av den enkla anledningen att jag vet att min fantasi inte är den bästa när det gäller ramsor, men jag beundrar alla som kommer på helt nya ramsor som passar - Men jag beundrar inte rippade kultramsor eller "Ett två-ramsor"...

Ha en trevlig helg!

Tack, jag skulle inte sagt det bättre själv...
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Mans91 skrev:
Micke Nylander skrev:Det är jäkligt intressant att tillhöra en av dom som blir anklagade för att gnälla, men jag är ledsen. Jag är från Stockholm och inte Göteborg (Ni vet, staden där alla gnäller).

Ha en trevlig helg!

Tack, jag skulle inte sagt det bättre själv...
Appråpå rippade ramsor, var det inte några småglin som försökte köra "Heja heja heja Djurgårn - Djurgårn hockey är dom bästa" i matchen mot Brynäs men klacken buade ut dom? Det är för övrigt nog den värsta bond-ramsan ever...
Användarvisningsbild
Pinnen

Inlägg av Pinnen »

Ha en trevlig helg!
Jag förstår din poäng ;)
ara

Inlägg av ara »

såg honom första matchen LHC fy fan va bra han va då
kungK2

Inlägg av kungK2 »

Apropå Södergren-ramsan så fick väl Micke Johansson höra samma ramsa så helt och hållet vikt för Södergren är den ju inte. Sen är ju båda kungar av stora mått så det är ju ingen fara :)
Skriv svar