gaspo skrev:Får vi se nån ersättare till Bemström?
Skulle förvåna. Vi är 16 forwards och så gott som skadefria nu när Josefson snart är tillbaka.
Men Jocke uttala sig som vi letar en forward till tidigare. Och en forward som verkligen spetsar laget och skulle peta någon i toppkedjorna kostar nog runt 1-2 mille även fast det är ett kort kontrakt. Lär bli en avvägning vad vi behöver och vad vi har råd med och vad som verkligen finns på marknaden. En vass etablerad sniper finns sällan på marknaden mitt under säsong.
gaspo skrev:Fattar inte hur fuleå lyckas locka spelare till sig. Måste vara stålarna? För staden är hemsk! Människorna är ruskigt tråkiga och introverta.
Vadfan, introvert är inte något negativt, tvärt om. Introverta lägger lite energi på sina relationer och sitter inte bara och babblar.
Med det sagt så skulle jag inte gärna verka i Luleå överhuvudtaget. Vilket jävla straff alltså.
helt OK stad. Gillar man vinter å snö är det ett rätt säkert kort. minuset är väl lite väl långa MÖRKA vintrar (trots att snön lyser upp). Inge större fel på människorna, håller inte med om att dom skulle vara mer eller mindre introverta än någon annan
gaspo skrev:Fattar inte hur fuleå lyckas locka spelare till sig. Måste vara stålarna? För staden är hemsk! Människorna är ruskigt tråkiga och introverta.
Heh. Inte mer än övriga norrlänningar. Snarare tvärtom. Tyvärr lider de ju av handikappet att de håller på Luleå (i de flesta fall) i hockey så det går ju inte att prata hockey med dem. Make till konspiratoriska och enögda får man leta efter.
Känner ett gäng och har ett par i släkten och flera av dem tycker, på allvar, att DIF styr och ställer i hockeyförbundet och har domarna med sig.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
m0ng00se skrev:helt OK stad. Gillar man vinter å snö är det ett rätt säkert kort. minuset är väl lite väl långa MÖRKA vintrar (trots att snön lyser upp). Inge större fel på människorna, håller inte med om att dom skulle vara mer eller mindre introverta än någon annan
Håller med min bästa vän är från Luleå
Toppen gubbe lugn och trevlig umgås lite dagligen i veckorna och aldrig på dåligt humör och
Det kan jag inte säga om alla infödda 08 släkt o vänner
mb81 skrev:Nyman kickad alltså. Nu kommer det börja tjatas här inne.
Med all rätt!
Man kanske inte skall lasta Kapanen för allt. Luganos försvarsspel har inte varit direkt lysande om man säger så.
Nu börjar man känna att det finns harmoni i Djurgårdstruppen och att försvarsspelet faktiskt börjar sitta rätt bra. Då är läget knappast rätt att börja snacka om Nyman (även om han gjort det bra och förtjänstfullt under flera år hos oss).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.