Eeeh varför kan du inte lägga ner 10 kr till och köpa en klackbiljett? Om du ändå inte går på så många matcher så kan du väl iaf köpa till klacken istället för studentbiljett :SJockmaniac skrev:Det var inte jag som tog upp det! Hursomhelst för att komma tillbaka till matchsnacket så undrar jag hur det funkar med studentbiljetter? Jag har köpt studentbiljett till den här matchen och undrar hur det funkar, man ska ju hämta ut dem i Djurgårdsbutiken i Globen Shopping men vilka platser får man och då menar jag vilken sektion? Skulle vara tacksam för svar, första gången jag köper studentbiljett!!!blocco skrev:Helt rätt.. sånt där får ni ta på PM!!Sidney Crosby skrev:Men det var då fan, detta är inte msn.
Djurgårdens IF - Mora IK, 3/11 2007
-
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tyvärr för sent!Saint-Adam skrev:Eeeh varför kan du inte lägga ner 10 kr till och köpa en klackbiljett? Om du ändå inte går på så många matcher så kan du väl iaf köpa till klacken istället för studentbiljett :SJockmaniac skrev:Det var inte jag som tog upp det! Hursomhelst för att komma tillbaka till matchsnacket så undrar jag hur det funkar med studentbiljetter? Jag har köpt studentbiljett till den här matchen och undrar hur det funkar, man ska ju hämta ut dem i Djurgårdsbutiken i Globen Shopping men vilka platser får man och då menar jag vilken sektion? Skulle vara tacksam för svar, första gången jag köper studentbiljett!!!blocco skrev:Helt rätt.. sånt där får ni ta på PM!!Sidney Crosby skrev:Men det var då fan, detta är inte msn.

100% DJURGÅRDSJ***L
- Raffe_DIF89
Jag blir lite fundersam när jag hör din otroliga pessimism om VÅRT lag! Jag skulle bli förvånad om vi torskar både mot frölunda och saik, när vi dessutom efter upppehållet kommer att få tillbaka alla skadade spelare.oswä0216 skrev:Otroligt viktigt med tre poängare. DIF behöver det för jag tror att det blir mindra med poäng in dom kommande omgångarna.
13/11 Frölunda HC (b) Scandinavium, 19:00 TORSK
17/11 Skellefteå AIK (b) Skellefteå Kraft Arena, 15:00 TORSK
19/11 HV71 (h) Hovet, 19:00 OAVGJORT
22/11 Färjestads BK (b) Löfbergs Lila Arena, 19:00 TORSK
24/11 MODO Hockey (h) Hovet, 15:00 VINST
27/11 Luleå HF (b) COOP Arena, 19:00 TORSK
schemat ser tufft ut. För att mer poäng skall komma måste Bremberg upp i samma form som förra året och ölvestad måste hitta tillbaka till formen.
Ta av dig nattmössan och se vilket grymt lag vi!!!!
MOT 17:E
- carl-bysen
- carl-bysen
- Remy Lebeau
Djurgården är Elitseriens starkaste bortalag, och du tror alltså att vi kommer förlora alla dessa bortamatcher?oswä0216 skrev:Otroligt viktigt med tre poängare. DIF behöver det för jag tror att det blir mindra med poäng in dom kommande omgångarna.
13/11 Frölunda HC (b) Scandinavium, 19:00 TORSK
17/11 Skellefteå AIK (b) Skellefteå Kraft Arena, 15:00 TORSK
19/11 HV71 (h) Hovet, 19:00 OAVGJORT
22/11 Färjestads BK (b) Löfbergs Lila Arena, 19:00 TORSK
24/11 MODO Hockey (h) Hovet, 15:00 VINST
27/11 Luleå HF (b) COOP Arena, 19:00 TORSK
schemat ser tufft ut. För att mer poäng skall komma måste Bremberg upp i samma form som förra året och ölvestad måste hitta tillbaka till formen.
Känns inte direkt realistiskt överhuvudtaget. Vi spelar stundtals bättre borta än hemma, villket gör att det låter ännu mer orealistiskt..
Tiden får utvisa hur det blir.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
-
Hela forumet är till för spammande småbarn numera. Passar det inte är det bara att dra!odburt skrev:Handlar denna tråden om DIF-Mora eller är det en avspamningstråd för grundskolebarn?
*hint*http://djurgardsjavlar.egetforum.se*hint*
om inte detta är spam så pmA mig...blocco skrev:Och du känner dig inte ens träffad...carl-bysen skrev:DIF-MORA tror jag XDodburt skrev:Handlar denna tråden om DIF-Mora eller är det en avspamningstråd för grundskolebarn?
Fett taggad nu, ommmer bli sjukt drag som vanligt och jag hoppas att tränarna sagt till grabs:en att det är vinst som gäller då det var länge sen vi i publiken upplevde något sånt, annars hoppas jag på mål speciellt från Calle:)
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem