Jag trodde du menade kaminen som spelarna brukade åka in genom under introt.Doyle skrev:Är väl o hoppas för mycket. Men nästa säsong kanske ”kaminen” är tillbaka..
https://hockeynews.se/articles/11353/
"Är det verkligen något vi saknat?"
Jag trodde du menade kaminen som spelarna brukade åka in genom under introt.Doyle skrev:Är väl o hoppas för mycket. Men nästa säsong kanske ”kaminen” är tillbaka..
https://hockeynews.se/articles/11353/
Än värre märkligt var det att kasta bort Micke A och ta in Hedman, snarlika spelare dock saknar Hedman all kärlek till DIF som Micke satt på.diftobbe89 skrev:Det var en oerhört märklig förlängning redan då med tanke på vilka som fick lämna.SirDIFalot skrev:Alltså vi förlängde ju med Possler för 1,5 år sedan, innan han senaste korsbandsskada. Det är liksom inte särskilt relevant. Där och då var det inte många som klagade vill jag minnas. Folk pratar som om det var något vi gjorde i somras.Donkels-2.0 skrev:Nej inget personligt bara det faktum att jag tycker det var generalfel att förlänga kontraktetDIFLuWi skrev:Har du något personligt mot Possler? De senaste 10 inläggen jag läst av dig har varit rena drev mot honom.Donkels-2.0 skrev:Som sagt var Dicken in och Possler ut och jag förstår inte detta försvar av Posslers eventuella talang den har han tyvärr dolt väldigt väl under den tid han representerat oss. Helt klart drog vi nitlotten när MoDos superkedja blev allmänt villebråd för SHL lagen efter att dom åkt ur
Snarlika spelare? Nej.vr6power skrev:
Än värre märkligt var det att kasta bort Micke A och ta in Hedman, snarlika spelare dock saknar Hedman all kärlek till DIF som Micke satt på.
Instämmer, men att vi då sedan förlängde?Donkels-2.0 skrev:Som sagt var Dicken in och Possler ut och jag förstår inte detta försvar av Posslers eventuella talang den har han tyvärr dolt väldigt väl under den tid han representerat oss. Helt klart drog vi nitlotten när MoDos superkedja blev allmänt villebråd för SHL lagen efter att dom åkt ur
Först grattis Possler på födelsedagen!BOMBOM BOUCHARD skrev:Instämmer, men att vi då sedan förlängde?Donkels-2.0 skrev:Som sagt var Dicken in och Possler ut och jag förstår inte detta försvar av Posslers eventuella talang den har han tyvärr dolt väldigt väl under den tid han representerat oss. Helt klart drog vi nitlotten när MoDos superkedja blev allmänt villebråd för SHL lagen efter att dom åkt ur
Där och då tänkte jag att Jocke trots allt såg något ingen annan sportchef såg.
Ser inget Allsvenskt lag som skulle vilja lägga särskilt många kronor på honom. Blir nog till att behålla honom kontraktet ut.
Kämpa Jocke. Kämpa Possler.
Vore ju magiskt om killen plötsligt blev sådär bra som förespråkarna länge hävdat att han är. Vilken julklapp för DIF.
Blev ett inte för mycket där kanske.mb81 skrev:Först grattis Possler på födelsedagen!BOMBOM BOUCHARD skrev:Instämmer, men att vi då sedan förlängde?Donkels-2.0 skrev:Som sagt var Dicken in och Possler ut och jag förstår inte detta försvar av Posslers eventuella talang den har han tyvärr dolt väldigt väl under den tid han representerat oss. Helt klart drog vi nitlotten när MoDos superkedja blev allmänt villebråd för SHL lagen efter att dom åkt ur
Ser inget Allsvenskt lag som skulle vilja lägga särskilt många kronor på honom. Blir nog till att behålla honom kontraktet ut.
Vore ju magiskt om killen plötsligt blev sådär bra som förespråkarna länge hävdat att han är. Vilken julklapp för DIF.
Sen har vi ältat det här för mycket nu kanske. Men just då vi förlängde med Possler hade han gjort en hyfsad säsong efter skadeproblem och sen ett bra slutspel och var endast 23 år och dessutom fler säsonger i SHL där han producerat hyfsat för en spelare i hans ålder.
Sen är jag lika medveten som alla andra att han inte gjort det bra när han har spelat. Men han har fått i princip hela det här kontrakten förstört på grund av hans skada. Jag tror han lider väldigt mycket av det. Han skulle må bra av en ordentlig försäsong gissar jag på.
Det jag vill säga är att det inte var så konstigt att vi inte förlängde med honom men att vi givetvis inte fått ut det vi hoppades på.
Rämö har ju kontrakt hela säsongen. Vi har dock valet att avtalet kan brytas inom sex veckor.BOMBOM BOUCHARD skrev:Blev ett inte för mycket där kanske.mb81 skrev:Först grattis Possler på födelsedagen!BOMBOM BOUCHARD skrev:Instämmer, men att vi då sedan förlängde?Donkels-2.0 skrev:Som sagt var Dicken in och Possler ut och jag förstår inte detta försvar av Posslers eventuella talang den har han tyvärr dolt väldigt väl under den tid han representerat oss. Helt klart drog vi nitlotten när MoDos superkedja blev allmänt villebråd för SHL lagen efter att dom åkt ur
Sen har vi ältat det här för mycket nu kanske. Men just då vi förlängde med Possler hade han gjort en hyfsad säsong efter skadeproblem och sen ett bra slutspel och var endast 23 år och dessutom fler säsonger i SHL där han producerat hyfsat för en spelare i hans ålder.
Sen är jag lika medveten som alla andra att han inte gjort det bra när han har spelat. Men han har fått i princip hela det här kontrakten förstört på grund av hans skada. Jag tror han lider väldigt mycket av det. Han skulle må bra av en ordentlig försäsong gissar jag på.
Det jag vill säga är att det inte var så konstigt att vi inte förlängde med honom men att vi givetvis inte fått ut det vi hoppades på.![]()
Vill bara understryka att ingen skugga ska falla över Possler. I detta fall är det Jocke jag kritiserar.
Jag skulle också skriva på för 90 000 i månaden.
Fixa Rämö för resten av säsongen nu bara så börjar jag bli rätt nöjd.
Vilket är det sista datumet vi har på att bryta kontraktet?TheForsa skrev:Rämö har ju kontrakt hela säsongen. Vi har dock valet att avtalet kan brytas inom sex veckor.BOMBOM BOUCHARD skrev:Blev ett inte för mycket där kanske.mb81 skrev:Först grattis Possler på födelsedagen!BOMBOM BOUCHARD skrev:Instämmer, men att vi då sedan förlängde?Donkels-2.0 skrev:Som sagt var Dicken in och Possler ut och jag förstår inte detta försvar av Posslers eventuella talang den har han tyvärr dolt väldigt väl under den tid han representerat oss. Helt klart drog vi nitlotten när MoDos superkedja blev allmänt villebråd för SHL lagen efter att dom åkt ur
Det jag vill säga är att det inte var så konstigt att vi inte förlängde med honom men att vi givetvis inte fått ut det vi hoppades på.![]()
Vill bara understryka att ingen skugga ska falla över Possler. I detta fall är det Jocke jag kritiserar.
Haha blev lite mycket negativitet där. Ska inte upprepas!BOMBOM BOUCHARD skrev:Blev ett inte för mycket där kanske.mb81 skrev:Först grattis Possler på födelsedagen!BOMBOM BOUCHARD skrev:Instämmer, men att vi då sedan förlängde?Donkels-2.0 skrev:Som sagt var Dicken in och Possler ut och jag förstår inte detta försvar av Posslers eventuella talang den har han tyvärr dolt väldigt väl under den tid han representerat oss. Helt klart drog vi nitlotten när MoDos superkedja blev allmänt villebråd för SHL lagen efter att dom åkt ur