SHL 19/20: Fbk - Djurgårdens IF 2/11 - 2019

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Re: SHL 19/20: Fbk - Djurgårdens IF 2/11 - 2019

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Magnutz skrev:Jag gillar ju andra halvlek som fan idag. Tycker spelarna som varit lite ängsliga under första halvlek faktiskt kommer ut till andra med ett jävla driv. Reduceringen och kvitteringen kommer logiskt och vi borde nog gjort ett mål till. Nu räckte det med 1 poäng så jag kan ju inte vara gramse över utebliven 3a, såklart. FYFAN VAD VACKERT!!!!

Hockeyn? Nä.
Astrit:
-Bajen är Sveriges Tottenham, dom vinner aldrig :D

Hockeyn..?
Njaa, väck mig i februari
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Lee Harvey Oswald skrev:
Magnutz skrev:Jag gillar ju andra halvlek som fan idag. Tycker spelarna som varit lite ängsliga under första halvlek faktiskt kommer ut till andra med ett jävla driv. Reduceringen och kvitteringen kommer logiskt och vi borde nog gjort ett mål till. Nu räckte det med 1 poäng så jag kan ju inte vara gramse över utebliven 3a, såklart. FYFAN VAD VACKERT!!!!

Hockeyn? Nä.
Astrit:
-Bajen är Sveriges Tottenham, dom vinner aldrig :D

Hockeyn..?
Njaa, väck mig i februari
Det är nog lugnt, du är nog här i nästa matchtråd...
Kristofferw
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Kristofferw »

Jag trodde inte att man kunde förvånas av shl-domarnas låga nivå längre, men det bortdömda målet är i en klass för sig. Det är ett rån. Hoppas det blir någon anmälan från vår sida
AirQ

Inlägg av AirQ »

Kristofferw skrev:Jag trodde inte att man kunde förvånas av shl-domarnas låga nivå längre, men det bortdömda målet är i en klass för sig. Det är ett rån. Hoppas det blir någon anmälan från vår sida

Har DIF någonsin överklagat något ?

Helvete den här säsongen skulle ju va den roligaste på länge, och nu sitter man här med ågren och har 0 jävla sug för hockey -.-
Wishes
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Wishes »

minalman skrev:En huvudtränare som måste agera i båset under match har ju egentligen misslyckats redan innan nedsläpp.
Tror Robban är helt rätt för oss, men killarna måste klara det som de förväntas att klara. Om Jocke skaffat killar som inte funkar i det spel Robban fått instruktioner att spela så är det inte Robbans fel.
Jag väljer att tolka ditt inlägg som ironiskt!
Stolt, men aldrig nöjd
Praetori
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Praetori »

AirQ skrev:
Kristofferw skrev:Jag trodde inte att man kunde förvånas av shl-domarnas låga nivå längre, men det bortdömda målet är i en klass för sig. Det är ett rån. Hoppas det blir någon anmälan från vår sida

Helvete den här säsongen skulle ju va den roligaste på länge, och nu sitter man här med ågren och har 0 jävla sug för hockey -.-
Det är copy paste från förra säsongen i kommentarerna här inne.
Grabbarna kommer igen. Jag hoppas bara vi kan knyta näven och ladda inför CHL mötena mot Skellefteå.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
AirQ

Inlägg av AirQ »

Praetori skrev:
AirQ skrev:

Det är copy paste från förra säsongen i kommentarerna här inne.
Grabbarna kommer igen. Jag hoppas bara vi kan knyta näven och ladda inför CHL mötena mot Skellefteå.
Visst är det så att det är favorit i repris på kommentarerna och förhoppningsvis så lyfter de huvudet och tar sig ur det här, men skillnaden ifrån i fjol var att vi åkte på stryk 2-3ggr med 3 måls marginal över en hel säsong annars var det udda måls förluster mestadels, nu har vi blivit utspisade med 2-13 i målskillnad på 3 matcher samt man sett flera spelare som inte kommer upp i nivå och bara verkar vara frustrerade, tidigare har vi haft spelare som faktiskt varit tongivande och brutit mönstret när resten av laget har deppat ihop och parkerat grillorna.
Typ Sörensens soloåkningar rakt in i målgården, Ahléns krigande osv (har inte sett jätte många matcher den här säsongen) men tycker inte jag har inte sett någon som verkligen stuckit ut på den fronten just nu.

Sånna spelare kan vända en match helt själv pga ett jävla anamma.
Skriv svar