SHL 19/20: Djurgårdens IF - IKO 26/10 - 2019
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 19/20: Djurgårdens IF - IKO 26/10 - 2019
Och återigen vad gör Possler i laget
Ceterum censeo Solna esse delendam
Förstår inte hur vi kan se så menlösa ut mot lag som Oskarshamn. Totalt värdelösa!
Ett riktigt anfall på hela perioden.
Det ska göras så snyggt hela tiden också. Nätta passar och Högström som tror att han är EK65 och ställer till en massa skit för laget.
Dags att testa lite nytt nu.
Skulle vilja se vad Hedman kan göra med Berglund och Holtz. Skapa en massa yta skulle jag tro.
Hedman Berglund Holtz
Strandberg Haga Bergfors (haga är nya Dick)
Ågren Wandell Guter
Hank Östman Possler
Verkställ!
Kan inte bli sämre än den här perioden. Varken försvarsspel eller anfallsspel sitter.
Det ska göras så snyggt hela tiden också. Nätta passar och Högström som tror att han är EK65 och ställer till en massa skit för laget.
Skulle vilja se vad Hedman kan göra med Berglund och Holtz. Skapa en massa yta skulle jag tro.
Hedman Berglund Holtz
Ågren Wandell Guter
Hank Östman Possler
Verkställ!
Kan inte bli sämre än den här perioden. Varken försvarsspel eller anfallsspel sitter.
- Hepsnastian
Mattias_87 skrev:Förlust här och jag skulle må dåligt. Men förmodligen vinner vi.
Jinx?
Delägare
Bara dumt att ge sånna här lag motivation, bättre att sänka dom fort
Ungefär vad jag såg, men Wandell måste ju faktiskt vara bättre förberedd på att få en propp i det läget också. Men med det sagt så är det intressant att iko inte fått en utvisning hittills.daaviid skrev:Kan dock ha varit axel på hakan, men svårt att se på den reprisvinkeln som visades. Vi märker om han spelar mer idag.Praetori skrev:Bröstvärmare deluxe. Som jag såg var den klockren men Wandell var inte med och tappade luften.sauron skrev:Ja men släpp gärna en möjlig Checking to the head...
It's the hope that kills you.
När vi har Europas överlägset sämsta tränare så blir det såhär.....
Synd när vi har en trupp som borde funka....
Synd när vi har en trupp som borde funka....
Men vad fan har detta att göra med possler, kamma dig förhellveteDonkels-2.0 skrev:Och återigen vad gör Possler i laget
Troligen den här nivån vi är på. Kämpa om åttondel!
Oskarshamn är bättre än oss. Inget att diskutera! Spelare för spelare spelar Oskarshamn bättre. Vinner fler dueller. Kunde lika gärna stått 1-4 efter den här perioden.
I en annan del av Sverige kör Frölunda över Saik. Som väntat! Sommar snart?
Oskarshamn är bättre än oss. Inget att diskutera! Spelare för spelare spelar Oskarshamn bättre. Vinner fler dueller. Kunde lika gärna stått 1-4 efter den här perioden.
I en annan del av Sverige kör Frölunda över Saik. Som väntat! Sommar snart?
Senast redigerad av Manijock den 2019-10-26 15:47:07, redigerad totalt 1 gånger.
- Daniel942
Hundar. Så jävla äckligt av våra spelare. Spyr på skiten som bjuds på hemmaplan
DIF!
Torp och Salmonsson är alltså spelare som kommer sänka Djurgården på Hovet. Jahapp.
Saknar Nyman. Då var det ordning i försvaret.
Tycker synd om Berglund som får spela med det här överhypade SHL-laget.
Saknar Nyman. Då var det ordning i försvaret.
Tycker synd om Berglund som får spela med det här överhypade SHL-laget.
Såklart inte. Jag har aldrig påstått att det där var checking to the head.Dusinator skrev:Mycket möjligt! Men det betyder inte varje gång att det är checking to the head.daaviid skrev:Kan dock ha varit axel på hakan, men svårt att se på den reprisvinkeln som visades. Vi märker om han spelar mer idag.Praetori skrev:Bröstvärmare deluxe. Som jag såg var den klockren men Wandell var inte med och tappade luften.sauron skrev:Ja men släpp gärna en möjlig Checking to the head...
-
Jocke kan dra till tokstan om han inte tar in Dicken - Possler, Guter, Walli mm vad tänker du med Jocke
Spelar hellre Walli än Possler.EspenK skrev:Förstår inte hur vi kan se så menlösa ut mot lag som Oskarshamn. Totalt värdelösa!
Hedman Berglund Holtz
Ågren Wandell Guter
Hank Östman Possler
Verkställ!
Senast redigerad av daaviid den 2019-10-26 15:52:05, redigerad totalt 1 gånger.
-
Tintin har inte utvecklat spelat ett dugg tyvärr
Vi ser så tunga ut, ingen vilja, Hedman Bergfors och Hank e jag nöjd med under denna säsong. Resten vettifan vad dom sysslar med. Tar aldrig en maxåkning. Går aldrig in till 100%. Sen försvaret. Högström...... Hultström...... ja listan kan göras lång. Sen att vår spelidé är att chippa in pucken och forchecka endast med spelare utan speed du heter ju sådär.