Sådärdiftobbe89 skrev:Det är ju precis tvärtom. Du kommer berömma honom oavsett. Jag kommer också börja berömma honom om han börjar levererar någon gång och bidra med det han är här för.SirDIFalot skrev:Alltså varför har ni bestämt er unisont för att Guter är årets hackkyckling oavsett prestation? Tittar ni ens på matcherna? Ni måste väl i alla fall kunna säga att han gör bra matcher när han är bra?
Det är inte alltid hat/hackkyckling för att man kritiserar samma spelare. Vissa levererar för dåligt punkt slut.
Guter klarar sig hos vissa för att han åker runt med elegant skridskoåkning och levererade i KHK en säsong.
SHL 19/20: Djurgårdens IF - Frölunda 24/10 - 2019
Re: SHL 19/20: Djurgårdens IF - Frölunda 24/10 - 2019
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fyfan vad jag älskar hockey
Ingen logikMattias_87 skrev:Härligt Haga.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Laget har tid på sig att avgöra matchen, vi får se åt vilket håll det blir.Praetori skrev:Ingen logikMattias_87 skrev:Härligt Haga.
Sundström slänger sig. Sedan visar Haga att han är årets värvning av Jocke.
Otroligt att Fisk som hakar och åker ryggsäck hela matchen klagar så fort de får en kroppskontakt.
Otroligt att Fisk som hakar och åker ryggsäck hela matchen klagar så fort de får en kroppskontakt.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Förmodligen får han väldigt lite speltid när Garri kommer.EspenK skrev:Jesper P är ett av SHLs bättre rundningsmärken. Shit va han tittar puck.
Avskaffa tre mot tre.
Tror det blir Norell som får det tufft. Robban verkar gilla leftare till vänster och rightare till höger, och det köper jag.Mattias_87 skrev:Förmodligen får han väldigt lite speltid när Garri kommer.EspenK skrev:Jesper P är ett av SHLs bättre rundningsmärken. Shit va han tittar puck.
För helvete Högström, släpp pucken
- SirDIFalot
Klart sämre i tredje perioden. Andra perioden tycker jag nog är vår bästa för säsongen. Vi kontrar in 2-2 när Frölunda är som starkast och sen svänger spelet fram och tillbaka där Rämö ställs på klart svårare prov än Rubin.
Expert.
Det gör inte jag. Passningsspelet blir lidande även om vi lättare kan skydda pucken (men backarna ger ju bort puckarna ändå).Glory1 skrev:Tror det blir Norell som får det tufft. Robban verkar gilla leftare till vänster och rightare till höger, och det köper jag.Mattias_87 skrev:Förmodligen får han väldigt lite speltid när Garri kommer.EspenK skrev:Jesper P är ett av SHLs bättre rundningsmärken. Shit va han tittar puck.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Överraskad över hur tunga Fisk ser ut att vara i benen. Om det stämmer så ska vi ha detta i 3v3.
Man tar absolut ingenting på hela perioden. Sen tar man en med 30 sek kvar som knappast kan räknas som den värsta förseelsen under perioden. Sjukt dåligt!
Kanske, om vi klarar att freda BPt först... men Lasch/Lundqvist avgör väl...crike skrev:Överraskad över hur tunga Fisk ser ut att vara i benen. Om det stämmer så ska vi ha detta i 3v3.