SHL 19/20: Djurgårdens IF - Frölunda 24/10 - 2019
Re: SHL 19/20: Djurgårdens IF - Frölunda 24/10 - 2019
Guter gör det bra idag!
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
JeppFrankie skrev:Hank gjorde det bra med att skymma framför målisen.BigJ skrev:Hur många mål gjorde vi i PP när Hedman var borta och Hank vikarierade? Många var det och då menar jag inte att Hedman borde bytas ut men att spela Guter och Östman???
Målskytten Goooter missar som vanligt. Tur att Hultström satte pucken på mål efteråt.
- Lee Harvey Oswald
Enligt mina senaste beräkningar kommer Goooter förmodligen gjort 1 mål innan mars månad är slut
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Så sjukt att Roger och Frölunda ska tillåtas att snacka sönder domarna. Det borde inte vara tillåtet att gå på domarna efter nästa varje domslut. Är sååå trött på det hos Frölunda. Har varit så i åratal.
Tänk när Heinz-flaskan får proppen urLee Harvey Oswald skrev:Enligt mina senaste beräkningar kommer Goooter förmodligen gjort 1 mål innan mars månad är slut

Frölunda rånar oss I dag... Vi spelar ut dem i stora delar av perioden.
It's the hope that kills you.
Nåja, bara ett mål efter. Har vi flax så kanske vi får en poäng.
- Lee Harvey Oswald
Risken är att det kommer en (1st) torr liten flaga bara, resten sitter fasttorkat i flaskan#10 skrev:Tänk när Heinz-flaskan får proppen urLee Harvey Oswald skrev:Enligt mina senaste beräkningar kommer Goooter förmodligen gjort 1 mål innan mars månad är slut
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Strandberg är inte sig lik. Tycker Ågren skulle vara intressant att testa med Bulan och Holtz. Gillar Ågren.
Ågren Bulan Holtz
Strandberg Haga Possler
Hedman Wandell Bergfors
Hank Östman Walli
Extra Grewe Guter
Ågren Bulan Holtz
Strandberg Haga Possler
Hedman Wandell Bergfors
Hank Östman Walli
Extra Grewe Guter
Frölunda är tyvärr bättre än oss på nästan alla plan just nu. Vi jobbar hårdare och sliter fram chanser men de jobbar smartare. Hårt arbete och kramp kontra lagspel och harmoni.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Andspe skrev:Guter gör det bra idag!

Vad exakt gör han? Det enda man påminns om då och då i matcherna är hur osynlig han är.
Han är här för att bidra med poäng, antar jag, finns spelare som är bättre på annat om han nu är tänkt till en annan roll, och när det gäller poäng står han på 0+0. Han är totalt menlös 2019.. Att han var med och tog upp oss 2014 kommer han alltid vara en hjälte för dock. Men det var ett tag sedan.
Spela fult
Jag vill ha Ågren på centern mellan Hank och Walli. Den formationen var riktigt bra när de lirade den tidigare.EspenK skrev:Strandberg är inte sig lik. Tycker Ågren skulle vara intressant att testa med Bulan och Holtz. Gillar Ågren.
Ågren Bulan Holtz
Strandberg Haga Possler
Hedman Wandell Bergfors
Hank Östman Walli
Extra Grewe Guter
Östman behöver få lira lite och slippa centern. Han kan ta Bergfors plats så kan Bergfors gå in i första bredvid Berglund.
Senast redigerad av Praetori den 2019-10-24 19:39:11, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Riktigt bra senaste fem matcherna. Kul att dom lade till andraassisten till honom på målet. Välförtjänt.Andspe skrev:Guter gör det bra idag!
Expert.
Jag förmodar att han var ironiskdiftobbe89 skrev:Andspe skrev:Guter gör det bra idag!![]()
Vad exakt gör han? Det enda man påminns om då och då i matcherna är hur osynlig han är.
Han är här för att bidra med poäng, antar jag, finns spelare som är bättre på annat om han nu är tänkt till en annan roll, och när det gäller poäng står han på 0+0. Han är totalt menlös 2019.. Att han var med och tog upp oss 2014 kommer han alltid vara en hjälte för dock. Men det var ett tag sedan.