Luleå HF - Djurgårdens IF, 27/10 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Hehe... agree. Bort med bönderna från forumet!
Användarvisningsbild
Bastard47
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Bastard47 »

Otroligt hur man tar sig tid att registrera sig här om man inte ens håller på DIF.

Dra och tjuvjaga en ren eller nåt, bara vi slipper se dig din nolla
stolpskott

Inlägg av stolpskott »

StoltLHFare skrev:
Enbom skrev:
blocco skrev:
Enbom skrev:Matchen var spännande, lite för spännande i slutet, för vi stog så vi inte kunde se sekundvisaren.

Men, fan alltså. konsumhallen är ju risig. Jiri (tror jag) sköt ett skott i plexiglaset i första perioden och nån jävla plastbit ramlade ner från taket. Ehum....
Vet hur det är att inte se klockan. Var i malmö förra säsongen (På sittplats med farsan) och det var jäkligt frustrerande att inte kunna se tiden. Inte för att det spelade så stor roll för matchen var avgjord ganska snabbt.

Haha, ramlade den där plastsaken ner på isen eller landade den utanför rinken? Kanske dags för en liten renovering uppe i Luleå...
Mitt på isen.
Öhm, Enbom som du kallar dig själv. Jag tror du måste fara på stan och köpa ett par glasögon, din syn verkar inte 100. Ett skott var det, tog på en klubba och pucken styrdes rätt upp i en lampa som då gick sönder och en bit ramlade ner.
Förstår knappt hur du kan kolla på hockey med din syn.. -.-
Det är nog din syn det är fel på. 8)
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

StoltLHFare skrev:
Enbom skrev:
blocco skrev:
Enbom skrev:Matchen var spännande, lite för spännande i slutet, för vi stog så vi inte kunde se sekundvisaren.

Men, fan alltså. konsumhallen är ju risig. Jiri (tror jag) sköt ett skott i plexiglaset i första perioden och nån jävla plastbit ramlade ner från taket. Ehum....
Vet hur det är att inte se klockan. Var i malmö förra säsongen (På sittplats med farsan) och det var jäkligt frustrerande att inte kunna se tiden. Inte för att det spelade så stor roll för matchen var avgjord ganska snabbt.

Haha, ramlade den där plastsaken ner på isen eller landade den utanför rinken? Kanske dags för en liten renovering uppe i Luleå...
Mitt på isen.
Öhm, Enbom som du kallar dig själv. Jag tror du måste fara på stan och köpa ett par glasögon, din syn verkar inte 100. Ett skott var det, tog på en klubba och pucken styrdes rätt upp i en lampa som då gick sönder och en bit ramlade ner.
Förstår knappt hur du kan kolla på hockey med din syn.. -.-
Då hade vi ju ändå rätt... Konsum behöver renoveras. Ni måste ju köpa nya glödlampor till taket!! :)
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

XD
Skriv svar