Mans91 skrev:någon som vet vilken sektion som familjebiljetterna är på i hovet ?
Inte sektion, men det brukar vara precis bredvid klacken,dumt nog!
Det är väl bra att familjebiljetterna är brevid klacken. Åtminstone våra barn älskar att höra klacken och så länge de accepterar att gå med pappa så sitter vi bra på familjeläktaren. Den dagen de blir nog stora får de stå i klacken själva och jag får sitta på långsidan...
Tänk om alla hade så fina och förstående farsor!
Jag tror på en överkörning idag, 4-0 eller 5-1 och mål av Danielsson, släkten är värst!
Jävligt skoj att det kommer mycket folk på matchen. Jag håller på att koka inombords eftersom jag inte har någon möjlighet att ta mig upp till Stockholm. Ni som har biljetter ni anar inte hur lyckligt lottade ni är
Morgan dömde Nyköping nästan varje hemmamatch (kändes det som) under ett år. Han är så hatad här nere efter sina insatser, hoppas han har blivit bättre med åren. Han var relativt ung och ny som domare då.
Jockmaniac skrev:Morgan dömde Nyköping nästan varje hemmamatch (kändes det som) under ett år. Han är så hatad här nere efter sina insatser, hoppas han har blivit bättre med åren. Han var relativt ung och ny som domare då.
Man ska inte döma samma lag hela tiden, man ska åka runt.. annars får man ofta en hatstämpel någonstans och den kan vara jävligt svår att få bort.
Jockmaniac skrev:Morgan dömde Nyköping nästan varje hemmamatch (kändes det som) under ett år. Han är så hatad här nere efter sina insatser, hoppas han har blivit bättre med åren. Han var relativt ung och ny som domare då.
Man ska inte döma samma lag hela tiden, man ska åka runt.. annars får man ofta en hatstämpel någonstans och den kan vara jävligt svår att få bort.
Jag håller med till hundra procent. Domarna är ju inte mer än människor, och då säger det ju säg självt blir man hatad av någon så gillar man ju i regel inte den personen. Så är det oftast i det här fallet också. Därför tycker jag det är viktigt att inte en domare ska få dömma två raka matcher på samma ställe.
Lill-Riddarn stod mot Brynäs sist... får han chansen igen tro eller kör man med Larsson tro?
Spelar ingen roll vem egentligen för denna match vinner vi med 3-2 inför 7546 åskådare.
Saint-Adam skrev:Känns jävligt skönt att fotbollen är slut nu så man kan ha 110% fokus på hockeyn! Jag tror tyvärr inte på en större klack än den vi hade mot ssk men det blir nog skitbra i alla fall!
DIF-Brynäs 5-0 (1-0)(2-0)(2-0)
Publik: 6100
Det verkar som om jag får äta upp mitt publik-tips! 1100 biljetter kvar nu!