Djurgårdens IF - Brynäs IF, 30/10 2007
-
Nej du det bästa sättet är att låsa in sig i sitt hem, tappa upp sin gamla wiskey samt spendera kommande vecka i sängen lyssnandes på deppmusik. En bra musikstart då för den som undrar är:Raffe_DIF89 skrev:Så ska det låta, bästa sättet att bearbeta torsken i fotboll är att se när hockey krigarna kör över ännu ett bondlag, jag är så grymt trött på alla bönderna i hockeynMans91 skrev:Krossa brynäs inför största klacken i år
* Joy Divisions samlade verk
* Disintergration - The Cure
* Sisters of mercys samlade verk
* De/Visions samlade verk
* Depeche Modes samlade verk
Samt den bästa depplattan av dem alla:
* Behaviour - PSB
- Lee Harvey Oswald
hade bytt ut Disintergration mot Head on The Door alla dagar i veckanKall-El skrev:Nej du det bästa sättet är att låsa in sig i sitt hem, tappa upp sin gamla wiskey samt spendera kommande vecka i sängen lyssnandes på deppmusik. En bra musikstart då för den som undrar är:Raffe_DIF89 skrev:Så ska det låta, bästa sättet att bearbeta torsken i fotboll är att se när hockey krigarna kör över ännu ett bondlag, jag är så grymt trött på alla bönderna i hockeynMans91 skrev:Krossa brynäs inför största klacken i år
* Behaviour - PSB

-
Det mesta med the cure är bra, men nu ville jag få fram deras mörkaste stund....Lee Harvey Oswald skrev:hade bytt ut Disintergration mot Head on The Door alla dagar i veckanKall-El skrev:Nej du det bästa sättet är att låsa in sig i sitt hem, tappa upp sin gamla wiskey samt spendera kommande vecka i sängen lyssnandes på deppmusik. En bra musikstart då för den som undrar är:Raffe_DIF89 skrev:Så ska det låta, bästa sättet att bearbeta torsken i fotboll är att se när hockey krigarna kör över ännu ett bondlag, jag är så grymt trött på alla bönderna i hockeynMans91 skrev:Krossa brynäs inför största klacken i år
* Behaviour - PSB
För övrigt känns 2-2 mellan DIF-BIF som rätt gångbart...
- carl-bysen
Tror att du kan ha rätt så jag säger samma sakÖrebroarn skrev:många skriver om Ossi men jag tror att tisdagen blir Jiri Marusaks dag. Han har hunnit komma in i matchtempo och har ett otroligt skott. 1 mål och en assist av Marusak.

DIF-BIF 4-1
1-0 Otto (Han får friläge och lägger snyggt in)
2-0 Jiri (Snyggt slagskott i PP)
3-0 Bengan (Styr in ett skott från Jiri i PP)
3-1 ??
4-1 Anger (Gör mål fö fjärde matchen i rad, den här gången i tom kasse)