Djurgårdens IF - Brynäs IF, 30/10 2007
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Biljetter Dif-Brynäs säljes billigt
Dif-brynäs 30 okt.
Har 2st biljetter på långsida A8 rad 23 (mycket bra platser)
Dom kostade 260kr + 20kr admin.
Säljes billigt till Djurgårdare för 400kr!!
smsa till 070-278 23 99
Har 2st biljetter på långsida A8 rad 23 (mycket bra platser)
Dom kostade 260kr + 20kr admin.
Säljes billigt till Djurgårdare för 400kr!!
smsa till 070-278 23 99
- Raffe_DIF89
Baksmälla bara på måndag
På måndag har man rätt o va bakis men på tisdag ska man till hovet och sjunga några sveriges mest patetiska människor
MOT 17:E
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
- Lee Harvey Oswald
Vadå sörja..?JOHNJOHNJOHN skrev:Emil svelander skrev:Kan nog bli en hel del folk på denna match, speciellt om vi vinner guld i eftermiddag. Brynäs brukar ju även de ha minst 2-3000 fans på plats i Stockholm, så 7000 kan vi nog vänta oss på läktaren.
Jo men om vi inte vinner sm-guld så kommer nog många vara hemma o sörja.
Äntligen är korp-serien över för denna gång, har längtat sedan april.
DIF avslutade lika uselt som man startade, en bedrift i sig att släppa 6p till BP under en & samma säsong
Fullt fokus på hockeyn nu!
DIF-BIF 4-2
publik:6800
Lee Harley har så rätt. Allsvenskan är en korpserie där fotbollsunderhållningen oftast står på noll. Som jag sa till en annan djurgårdare, efter hockeyns första (tränings-)match som jag gick på i år så slutade jag helt att bry sig om fotbollen. Den dagen vi spelar som Sevilla gör idag kommer jag att bry mig om fotboll, det ska vara attraktivt. Däremot tycker jag att det är trist att vi inte vinner guld men vafan gör det när det är hockeysäsong? Dessutom i Europas bästa liga!
Nog om det, det hör ju egentligen inte hit.
Jag tror att DIF kommer att försöka låsa bakåt och spela på Brynäs misstag, Brynäs är inne i ett uppsving nu och kommer säkert att gå för 3 poäng ifrån start. Tipset säger 2-0 eller 3-1.
Nog om det, det hör ju egentligen inte hit.
Jag tror att DIF kommer att försöka låsa bakåt och spela på Brynäs misstag, Brynäs är inne i ett uppsving nu och kommer säkert att gå för 3 poäng ifrån start. Tipset säger 2-0 eller 3-1.
- Raffe_DIF89
Håller med..Äntligen är korp-serien slutLee Harvey Oswald skrev:Vadå sörja..?JOHNJOHNJOHN skrev:Emil svelander skrev:Kan nog bli en hel del folk på denna match, speciellt om vi vinner guld i eftermiddag. Brynäs brukar ju även de ha minst 2-3000 fans på plats i Stockholm, så 7000 kan vi nog vänta oss på läktaren.
Jo men om vi inte vinner sm-guld så kommer nog många vara hemma o sörja.
Äntligen är korp-serien över för denna gång, har längtat sedan april.
DIF avslutade lika uselt som man startade, en bedrift i sig att släppa 6p till BP under en & samma säsong
Fullt fokus på hockeyn nu!
DIF-BIF 4-2
publik:6800
Finns ingen tråkigare liga än allsvenskan
Krossa Brynäs