Detta skrev jag innan matchen och visst hade min magkänsla rätt. Fick reda på resultatet via telefonen och jag läste även statistik på den. Dif vann ju skottet med 31-21 ngt sådant. kommer ej ihåg exakt. Utvisningarna var ju i alla fall 3x2 för DIF och 9x2 för LHC. Hur kan vi förlora?oswä0216 skrev:Känns som torsk på G. Vet inte varför men min magkänsla brukar tyvärr alltid ha rätt. Hoppas på en stark insats och 4-1 till oss, något säger mig tyvärr 1-3 eller något liknande.
Marusak o väänänen i PP, låter som en god idé?
Djurgårdens IF - Linköpings HC, 25/10 2007
-
den här matchen är bara att glömma, finns inget att ta med från matchen då dom nog själva vet att dom spela som kossar dansar... och detta beror ju helt klart på globen, lätt att skylla på men dessvärre så ser man på spelarna hur deprimerade dom ser ut, och det gör inte saken bättre när Stana stod i motståndarlaget.
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Helt rätt, men vi kan få ut en positiv sak ur den här förlusten. Den kan ju tända grabbarna i matchen mot Luleå och därmed kan vi ta tre poäng mot ett lag som det är viktigare att vi slår.dif rules skrev:den här matchen är bara att glömma, finns inget att ta med från matchen då dom nog själva vet att dom spela som kossar dansar... och detta beror ju helt klart på globen, lätt att skylla på men dessvärre så ser man på spelarna hur deprimerade dom ser ut, och det gör inte saken bättre när Stana stod i motståndarlaget.