Djurgårdens IF - Linköpings HC, 25/10 2007
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Raffe_DIF89
Ja jag har några invändningar, jag tror att det står precis som du säger 3-1 inför sista men då gör Marusak ett tidigt powerplay mål till 4-1 och då viker sig linköping totalt och vi rinner iväg till 7-1carl-bysen skrev:hoppas vi blir 8000 minst i Globen i morrn.
Kan redan nu se resultatet framför mig.
4-2 till difs favör
1-0 Bengan
1-1 LHC???
2-1 Linkan
3-1 Axelsson
3-2 LHC???
4-2 Falken tom kasse
mitt tips några invändingar?
MOT 17:E
- Raffe_DIF89
Canal plus är rena skiten, mitt i förlängningen i lördags mot ssk så avslutades sändningen för att dom hade räknat med att matchen skulle va slut då, ja menar tänk om vi hade gjort mål då o så missar man det.Fnatte79 skrev:Ibland vill man faktiskt bo i Sthlm... för DIF's skull...
Men hade det gått så hade jag helt klart slutat tidigare och tuffat upp
till Hovet/Globen till varje hemmamatch, men det håller inte ekonomiskt.
Denna match måste jag bara se... hur är kvalitén om man köper en sån
där match via Canal + och kollar via webben i datorn, kosta väl bara 89:- ?
NÄÄ JAG SKA ÅKA PÅ SÅ MÅNGA MATCHER SOM MÖJLIGT!!!!
det gjorde inte mitt..Raffe_DIF89 skrev:Canal plus är rena skiten, mitt i förlängningen i lördags mot ssk så avslutades sändningen för att dom hade räknat med att matchen skulle va slut då, ja menar tänk om vi hade gjort mål då o så missar man det.Fnatte79 skrev:Ibland vill man faktiskt bo i Sthlm... för DIF's skull...
- Raffe_DIF89
Jo då det gjorde mitt iafPinnen skrev:det gjorde inte mitt..Raffe_DIF89 skrev:Canal plus är rena skiten, mitt i förlängningen i lördags mot ssk så avslutades sändningen för att dom hade räknat med att matchen skulle va slut då, ja menar tänk om vi hade gjort mål då o så missar man det.Fnatte79 skrev:Ibland vill man faktiskt bo i Sthlm... för DIF's skull...

Tror på ett riktigt bottennapp, typ 1-5, med 6000 tysta "supporters" och en snittålder på 12 år i klacken.
Visst är det kul att köra på mainstreamstuket i forumet!
(Nä, jag både tror och hoppas på en tät match där alla femmor trummar på och trycker in tre baljor vilket räcker till seger. Jag tror inte LHC gör mer än 2 mål. Visst, publiksiffran grejar kanske 6000, men jag hoppas inte på för mycket. Vi har ett fotbollslag som äter medias och allmänhetens uppmärksamhet under samma emblem. Klacken låter jag stå osagd.... Vad har hänt med nivån i detta forumet egentligen....)
Visst är det kul att köra på mainstreamstuket i forumet!
(Nä, jag både tror och hoppas på en tät match där alla femmor trummar på och trycker in tre baljor vilket räcker till seger. Jag tror inte LHC gör mer än 2 mål. Visst, publiksiffran grejar kanske 6000, men jag hoppas inte på för mycket. Vi har ett fotbollslag som äter medias och allmänhetens uppmärksamhet under samma emblem. Klacken låter jag stå osagd.... Vad har hänt med nivån i detta forumet egentligen....)
-
-
Måste du bli överhetsig varje gång på slutet?Raffe_DIF89 skrev:Canal plus är rena skiten, mitt i förlängningen i lördags mot ssk så avslutades sändningen för att dom hade räknat med att matchen skulle va slut då, ja menar tänk om vi hade gjort mål då o så missar man det.Fnatte79 skrev:Ibland vill man faktiskt bo i Sthlm... för DIF's skull...

- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem