Någon som vet om/när det kommer nya matchtröjor i shoppen?
Gärna med reklam... orginalutförande alltså...
nya varor i shoppen
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Var är alla matchtröjor i webshopen? Hemmaställ har ju inte funnits på en hel säsong! Skärpning på den fronten DIF.
(Nejmen titta! Någon som använde sig av Sök-funktionen! Att han bara orkade trycka på 'sök' och stava till s-h-o-p-e-n, och sedan enter!
Det som ju är så jättsvårt! Det är ju... det är ju... Helt underbart! Vilken kämparinsats! Låt mig pusta ut - det var verkligen jobbigt! En stående ovation till mig!)
(Nejmen titta! Någon som använde sig av Sök-funktionen! Att han bara orkade trycka på 'sök' och stava till s-h-o-p-e-n, och sedan enter!

Säg den glädje som varar
Applåder!! Jag kan annordna fyrverkerie pjäser för att DIF_Soldier var så duktig nu.DIF_Soldier skrev:Var är alla matchtröjor i webshopen? Hemmaställ har ju inte funnits på en hel säsong! Skärpning på den fronten DIF.
(Nejmen titta! Någon som använde sig av Sök-funktionen! Att han bara orkade trycka på 'sök' och stava till s-h-o-p-e-n, och sedan enter!Det som ju är så jättsvårt! Det är ju... det är ju... Helt underbart! Vilken kämparinsats! Låt mig pusta ut - det var verkligen jobbigt! En stående ovation till mig!)
Eloger!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.