Skribenter

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.

Var bor Ni?

Innanför tullarna
24
26%
I Stockholms kommun
17
18%
I Storstockholm
14
15%
Pendlingsavstånd till Stockholm
13
14%
Icke pendlingsbart avstånd (i en annan stad)
16
17%
Icke pendlingsbart avstånd (på landsbygden)
9
10%

Antal röster: 93

Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Märkligt! Har vi inga supportrar som bor i t. ex Täby, Vallentuna eller Haninge?
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Bautabröl skrev:Fasen 1307, det är ju mer än 300 år innan Götelaborg steg upp hur havet! Kom igen nu, lite lokalpatriot måste du väl ända vara?
Nu vet jag inte hur gammal du är, eller om du är en festare osv. Men om du är en krog-vän eller runt 20 så kommer du också förstå varför jag inte gillar Ulricehamn ;)

Fast dom äldre invånarna och barnfamiljer gillar stället, så min tid har redan glidit förbi, och kommer att komma så småningom :)

Lite OT men hockeylaget UIF har fostrat Jonas Elofsson, som spelat i bland annat Färjestad och Leksand. Laget har även tagit steget upp till Div. 1 vilket är roligt. Vasaloppsvinnaren Oskar Svärd kommer även härifrån, liksom Djugården/Älvsjös anfallare Viktoria Svensson.
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Crashmash skrev:
Bautabröl skrev:Fasen 1307, det är ju mer än 300 år innan Götelaborg steg upp hur havet! Kom igen nu, lite lokalpatriot måste du väl ända vara?
Nu vet jag inte hur gammal du är, eller om du är en festare osv. Men om du är en krog-vän eller runt 20 så kommer du också förstå varför jag inte gillar Ulricehamn ;)

Fast dom äldre invånarna och barnfamiljer gillar stället, så min tid har redan glidit förbi, och kommer att komma så småningom ;)
Hahaha!!!

Jag har åkt igenom Ulricehamn på väg till Götet och jag kan väl hålla med dig om att det inte verkar vara partystaden nr 1 :D

Är det ni eller Boråsundomarna som åker och ställer till oreda i en liten håla på västkusten?
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Bautabröl skrev:Är det ni eller Boråsundomarna som åker och ställer till oreda i en liten håla på västkusten?
Nu vet jag inte vilken håla du menar, men populära sommar-resmål bland Ulricehamns-ungdomarna är Smögen, Varberg, Halmstad respektive Falkenberg.
Verkar faktiskt dom enda platserna ungdomarna här känner till, jag åker dock hellre till Stadion.
Ungdomarna från Borås går inte så bra ihop med ungdomarna från Ulricehamn, bor många idioter i Borås ;)
Användarvisningsbild
Bautabröl
Kontakt:

Inlägg av Bautabröl »

Crashmash skrev:jag åker dock hellre till Stadion.
Ungdomarna från Borås går inte så bra ihop med ungdomarna från Ulricehamn, bor många idioter i Borås ;)
Hehe... Det förstnämnda förstår jag och det sistnämnda har jag förstått :lol:
vazze

Inlägg av vazze »

La primera Sundbyberg, 5 minuters gångsavstånd till Råsunda..

Vi är få djurgårdare här, men vi är jävligt ettriga ;)
Användarvisningsbild
blårandigt
Säsongskort: Ja

Inlägg av blårandigt »

upplands-bro . 30 min med pendel
Martin83

Inlägg av Martin83 »

Bor i Haninge :)
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Jag bor i Nyköping. Ca 1 timme med bil, går alltid på Järnkaminernas storsatsning. Försöker i övrigt att gå på så många matcher jag kan.
100% DJURGÅRDSJ***L
Mirdad
Kontakt:

Inlägg av Mirdad »

JAG BOR I SPÅNGA SOM LIGGER I VÄSTERORT :!:
Djurgården äger!!!
Jag kör hockey i Spånga Hockey
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Själv bor man i Sveriges tråkigaste håla.. Älmhult. Ca 55 mil till Stockholm... :(
degen

Inlägg av degen »

blocco skrev:Själv bor man i Sveriges tråkigaste håla.. Älmhult. Ca 55 mil till Stockholm... :(
Flytta till Stockholm då, själv bor jag i Bromma.
Djurgården
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

Bautabröl skrev:Märkligt! Har vi inga supportrar som bor i t. ex Täby, Vallentuna eller Haninge?
Bor i Sveriges starkaste Djurgårdsfäste Haninge 8)
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

degen skrev:
blocco skrev:Själv bor man i Sveriges tråkigaste håla.. Älmhult. Ca 55 mil till Stockholm... :(
Flytta till Stockholm då, själv bor jag i Bromma.
Jag har tankar på att flytta till Stockholm, men jag är bara 15 så det är inte så lätt... men om ett par år så kanske.
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Bosatt i Nacka.
Skriv svar