Dom snor våra lirare, dom snor våra ramsor. Slut upp på torsdag och mosa Sveriges största hockeyskämt.
Jag håller med dig fullständigt men bara så långt att dom försöker sno våra ramsor INTE att dom gör det, för på torsdag ska vi helvete visa vilka som har Sveriges största klack
en liten undran angående skador. det finns ingenstans man kan få information om det? hur går det med ronnie petterssons skada? vad har christian eklund för skada? han har saknats i dem senaste matcherna men ingen information alls om varför. någon som vet?
Sågen Robban skrev:en liten undran angående skador. det finns ingenstans man kan få information om det? hur går det med ronnie petterssons skada? vad har christian eklund för skada? han har saknats i dem senaste matcherna men ingen information alls om varför. någon som vet?
Ronnie Pettersson har diskbråck men är på G tillbaka.
"Fimpen" åkte på kraftig hjärnskakning och spricka i revben, även han är snart tillbaka.
Oscar Eklund tränar och är även han snart tillbaka i A-laget.
Sågen Robban skrev:en liten undran angående skador. det finns ingenstans man kan få information om det? hur går det med ronnie petterssons skada? vad har christian eklund för skada? han har saknats i dem senaste matcherna men ingen information alls om varför. någon som vet?
Ronnie Pettersson har diskbråck men är på G tillbaka.
"Fimpen" åkte på kraftig hjärnskakning och spricka i revben, även han är snart tillbaka.
Oscar Eklund tränar och är även han snart tillbaka i A-laget.
Det ska bli kul att se DIF imorgon! Pefekt uppladdning inför DIF - BP på söndag. Skönt att välkomna tilbaka Marusak. Han kommer att bli oerhört nyttig.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!" Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Ibland vill man faktiskt bo i Sthlm... för DIF's skull...
Men hade det gått så hade jag helt klart slutat tidigare och tuffat upp
till Hovet/Globen till varje hemmamatch, men det håller inte ekonomiskt.
Denna match måste jag bara se... hur är kvalitén om man köper en sån
där match via Canal + och kollar via webben i datorn, kosta väl bara 89:- ?
Känns som torsk på G. Vet inte varför men min magkänsla brukar tyvärr alltid ha rätt. Hoppas på en stark insats och 4-1 till oss, något säger mig tyvärr 1-3 eller något liknande.