Djurgårdens IF - Brynäs IF, 30/10 2007
-
Djurgårdens IF - Brynäs IF, 30/10 2007
snart är det dags att spela mot brynäs så jag gjorde det här inlägget för att prata om matchen.
Rött för blodet genom hjärta ven och Gult för solens värmande sken och Blått för himmel,regn och hav Stockholms stolthet och vårat lag!
-
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
-
Helt seriöst. Detta forum börjar urarta totalt, kommer bara fler och fler sådana här totalt meningslösa inlägg, ni som nu vill spamma med inlägg kan väl starta upp en DIF chatt där ni kan sitta.Joel_DIF_ÄGER skrev:hallå`?
Som andra sagt skulle vara ganska bra med en åldersgräns. Kan tänka mig att många medelålders/äldre Djurgårdare lämnat forumet pga för mkt skitsnack.
OT; Brynäs är i rejäl svajning nu när Boork blivit kickad. tror på kassaskåps säker seger med 3-4 mål. Dock svårt att tippa när det är så lång tid kvar till denna match. Kan ju bli en positiv effekt med ny tränare för dem.
"Well, I got this guitar and I learned how to make it talk"- The boss 1975 Thunder road
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Finns vuxna härinne som skriver som arslen också. Bör åtminståne finnas grammatikkontroll eller något i den stilen. Dessutom kan man lätt fejka sin ålder.Sidney Crosby skrev:Åldersgräns på 13 år? Ja tack!
Brynäs utan Boork, kommer det att resultera i en vändning för BIF? Vi får se.
Säg den glädje som varar
- Raffe_DIF89
Visst kan man fejka sin ålder men jag kan me stolthet säga att jag är 18 årDIF_Soldier skrev:Finns vuxna härinne som skriver som arslen också. Bör åtminståne finnas grammatikkontroll eller något i den stilen. Dessutom kan man lätt fejka sin ålder.Sidney Crosby skrev:Åldersgräns på 13 år? Ja tack!
Brynäs utan Boork, kommer det att resultera i en vändning för BIF? Vi får se.
MOT 17:E
http://www.brynasstockholm.se/index.php ... 3&Itemid=2
Ska tydligen storsatsas i från Brynäshållet, så de e bara å pallra sig till hovet å ssjunga ut dom, bara för att dom än en gång ska bli utsjungda och utskämda, hahaha måste kännas tungt att vara bortasupporter mot JK... för nu när DIF är högt upp i tab. så blire superbt bra drag på hovet med en taggad klack:D älskar det
Ska tydligen storsatsas i från Brynäshållet, så de e bara å pallra sig till hovet å ssjunga ut dom, bara för att dom än en gång ska bli utsjungda och utskämda, hahaha måste kännas tungt att vara bortasupporter mot JK... för nu när DIF är högt upp i tab. så blire superbt bra drag på hovet med en taggad klack:D älskar det

FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna