SM-Final 5 : Frölunda - Djurgårdens IF 30/4-2019
Re: SM-Final 5 : Frölunda - Djurgårdens IF 30/4-2019
Jag kan inte förstå hur kan man vara så uselt förberedda till en finalmatch efter två vilodagar?
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Den enda lilla ljusglimt jag kan hitta just nu är att fisk inte får fira med hemmafansen.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Aldrig. Jag går på alla matcher jag kan och ser det jag inte kan på TV eller repris, oavsett hur det går.Morwiin skrev:Torsk hemma så man slipper må dåligt mera av detta underpresterade lag som gång på gång viker ner sig.Praetori skrev:Ja det är läge. Minst en match kvar att spela.minalman skrev:Låt Adam vila nu.
Vi har varit i Allsvenskan. Nu spelar vi SM-final och är inte uträknade än.
Senast redigerad av Praetori den 2019-04-30 20:18:06, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Det är väll bara att "gratulera" fullunda till SM-guldet... Hur är det ens möjligt?
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
minalman skrev:Den enda lilla ljusglimt jag kan hitta just nu är att fisk inte får fira med hemmafansen.

Avskaffa tre mot tre.
Glad ändå att vi sprider läktarkultur till Götet.
Där försvann bästa backen...
Alsing borta, Josefsson borta, urbom borta
Räckte väl med alla andra skador :/#10 skrev:Alsing borta, Josefsson borta, urbom borta
Slasha en tumme, ett smalben, en näsa. Vad fan som helst. Dom ska inte orka spela mer den här finalserien. Vad är det för klena spelare i laget, både psykiskt och fysiskt.daaviid skrev:Nu var det många minuter sedan som matchen avgjordes. Varför ligger ingen fisk i omklädningsrummet och gråter? Kör sönder dom för helvete!!!
Öppet och stolpe, typiskt
Frölunda kommer vinna det enklaste guldet någonsin. En match spelade vi som vi ska. Sedan ger vi bort guldet. Varsågod! Vi vill inte ha det.
Och där skadar sig Alsing. Är såååå typiskt när man inte spelar fullt ut. Då skadar man sig.
Och där skadar sig Alsing. Är såååå typiskt när man inte spelar fullt ut. Då skadar man sig.
Hoppas folk bentacklar lasch , Joel eller ass shani.
När DIF viker ner sig så de viker de fan ner sig ordentligt. Inga jävla halvmesyrer här inte!
Enklaste guldet på denna sida millennieskiftet var förra säsongen. Växjö mot Skellefte var total klasskillnad.EspenK skrev:Frölunda kommer vinna det enklaste guldet någonsin. En match spelade vi som vi ska. Sedan ger vi bort guldet. Varsågod! Vi vill inte ha det.
Sluta racka ner på ditt eget lag. Vad är det med dagens Djurgårdare? Varför går folk ens på matcherna med de åsikterna?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.