DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
Snacka om att inte vara redo för ett derby.
Ser totalt livrädda ut på plan. Ska vara jävlidgt glada över 1-2.
Ser totalt livrädda ut på plan. Ska vara jävlidgt glada över 1-2.
Vi är totalt ofarliga
Vi har ju spelat på 1 anfallare de senaste 3 säsongerna så det är väl en del av spelplanen.#10 skrev:Vi är totalt ofarliga
Om Buya går sönder står vi där med NOLL anfallare. Fattar inte hur vi sitter i samma sits år efter år.
- Lee Harvey Oswald
Sämst i stan igen, snart står Solna på tur också för 3 säkra poäng, solen skiner och liver leker
Många som är steget efter idag, hasch-bajen gör 20 bra min i första, det räcker.
#5 och #6 platsar definitivt inte på denna nivå.
Haris gör århundradets blekaste inhopp.
Witry vägde lätt när det gäller skulle det visa sig
Genidraget från tränarhåll att starta med en backreserv som offensiv vänsterytter var intressant, iaf på pappret, före match
Många som är steget efter idag, hasch-bajen gör 20 bra min i första, det räcker.
#5 och #6 platsar definitivt inte på denna nivå.
Haris gör århundradets blekaste inhopp.
Witry vägde lätt när det gäller skulle det visa sig
Genidraget från tränarhåll att starta med en backreserv som offensiv vänsterytter var intressant, iaf på pappret, före match
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Återigen visar Bosse bilnasare vilken otroligt överskattad sportchef han är - märkligt att han och den där snålhenke får fortsätta att managera laget
Ceterum censeo Solna esse delendam
- minalman
Fotbollen måste överväga att ta in Jimmie som fys.
Oavsett hur många matcher man har i benen efter en tuff vecka, ska man alltid vara starkare än vraken på Tele2.
Idag fanns det inga järnkaminer på plats.
Oavsett hur många matcher man har i benen efter en tuff vecka, ska man alltid vara starkare än vraken på Tele2.
Idag fanns det inga järnkaminer på plats.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Vi har alltså en spelare vars främsta merit att han stått på Sofia som enda anfallsalternativ - way to go Bosse BilnasareDonkels-2.0 skrev:Återigen visar Bosse bilnasare vilken otroligt överskattad sportchef han är - märkligt att han och den där snålhenke får fortsätta att managera laget
-
Och att vi blir sämst i stan stå utan allt tvivel efter att ha sett amatörernas föreställning idagDonkels-2.0 skrev:Vi har alltså en spelare vars främsta merit att han stått på Sofia som enda anfallsalternativ - way to go Bosse BilnasareDonkels-2.0 skrev:Återigen visar Bosse bilnasare vilken otroligt överskattad sportchef han är - märkligt att han och den där snålhenke får fortsätta att managera laget
- Lee Harvey Oswald
Ja, nåt är skevt i blårandigt
Kolla på PundarBajen idag, dom är ju hetare och starkare i alla närkamper i 90min, dom spelar på gränsen till psykbryt, det som krävs i ett derby.
Usch DIF, inte bra agerat alls idag
Kolla på PundarBajen idag, dom är ju hetare och starkare i alla närkamper i 90min, dom spelar på gränsen till psykbryt, det som krävs i ett derby.
Usch DIF, inte bra agerat alls idag
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Äh, jag hade inte behövt vänta på något mandomsprov.
Vi är så mentalt klena i derbyn. Hur vi kan vara så toksämst i stan år efter år är en bedrift i sig.
Att folk vallfärdar för att se eländet är också en bedrift, fast en positiv sådan.
Mellanmjölk.
Vi är så mentalt klena i derbyn. Hur vi kan vara så toksämst i stan år efter år är en bedrift i sig.
Att folk vallfärdar för att se eländet är också en bedrift, fast en positiv sådan.
Mellanmjölk.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Snart 1-1 tyvärr
- Lee Harvey Oswald
#6 är en gåta för mig, han har säker bra kondition, ett bra skott ...var 3:e år.
Men sedan då...?
Otroligt tung i steget, begränsad blick för spelet, oftast betongfötter vid bollbehandling
Vi ställer upp oss i 2:a och tittar på, välbekant men fortfarande väldigt intressant taktik
Men sedan då...?
Otroligt tung i steget, begränsad blick för spelet, oftast betongfötter vid bollbehandling
Vi ställer upp oss i 2:a och tittar på, välbekant men fortfarande väldigt intressant taktik
Tycker den känns ointressantLee Harvey Oswald skrev:#6 är en gåta för mig, han har säker bra kondition, ett bra skott ...var 3:e år.
Men sedan då...?
Linjedomaren håller på oss
Och Berg avstängd i derbyt på cupen...