SM-Final 3 : Frölunda - Djurgårdens IF 25/4-2019
- Lee Harvey Oswald
Re: SM-Final 3 : Frölunda - Djurgårdens IF 25/4-2019
Billigt, men eftersom vi vet det.... MÅSTE vi vara lite smartare.
Onödigt av #15
#3 i frölunda har inte gått i skolan, stackare
Onödigt av #15
#3 i frölunda har inte gått i skolan, stackare
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Moverare gjorde ju en riktig dykning i förrgår också. Allt för att avbryta vårat pågående anfallsspel. Nya generationen "moderna" spelare. Jag spyr!
Han måste dock leva med det själv, det är nog det värsta får man hoppas. Att behöva gå och lägga sig varenda natt med vetskapen att man är en filmande mes. Kan inte vara kul.Manijock skrev:Moverare gjorde ju en riktig dykning i förrgår också. Allt för att avbryta vårat pågående anfallsspel. Nya generationen "moderna" spelare. Jag spyr!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Johanneshov
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag tror inte det stör honom. Åker man en morgonrusning i tunnelbanan så ser man minst ett hundratal människor som är helt dumma i huvudet utan att förstå det själva, så det kan lika bra vara samma sak i en hel hockeytrupp.sensei skrev:Han måste dock leva med det själv, det är nog det värsta får man hoppas. Att behöva gå och lägga sig varenda natt med vetskapen att man är en filmande mes. Kan inte vara kul.Manijock skrev:Moverare gjorde ju en riktig dykning i förrgår också. Allt för att avbryta vårat pågående anfallsspel. Nya generationen "moderna" spelare. Jag spyr!
- BloodBride
Om vi klarar av BP:t så har fisk lekt rommen av sig. Se'n tar vi det här.
Tuff inledning. Men jag kände mig aldrig orolig. Känns på något sätt som att Dif är det bättre laget. Utvisningen känns väldigt onödig. Men först tyckte jag det såg ut som att han försökte bromsa sig in i backen.
Skön uppryckning efter TO.
Angående Dicks annorlunda puckhantering som sker då och då. Är det någon mer än jag som tänker: "Vafan håller du på... " och innan man hinner säga sista ordet i meningen så hamnar pucken precis där den ska vara?
Ibland helt orimliga halvt slagskott/halv lobb, så studsar den precis dit den ska, som en planerad "stöt" i biljard. Sjukt Dick, men så häftigt att se.
Angående Dicks annorlunda puckhantering som sker då och då. Är det någon mer än jag som tänker: "Vafan håller du på... " och innan man hinner säga sista ordet i meningen så hamnar pucken precis där den ska vara?
Ibland helt orimliga halvt slagskott/halv lobb, så studsar den precis dit den ska, som en planerad "stöt" i biljard. Sjukt Dick, men så häftigt att se.
- Johanneshov
Frölundaspelaren som skulle ha två utvisningar på Lilja för samma knuff...?
En artist. Men med något sämre känsla än gamla #25.ciirree skrev:Skön uppryckning efter TO.
Westerholm. Vilket blockmongo.
Vad gjorde han nu?Henkos skrev:Westerholm. Vilket blockmongo.
- BloodBride
Den ena av två systrar.Henkos skrev:Westerholm. Vilket blockmongo.
Hahaha, såg det med. Problemet med idioter är ju att de oftast är för dumma för att inse att att de är idioter...Johanneshov skrev:Frölundaspelaren som skulle ha två utvisningar på Lilja för samma knuff...?
It's the hope that kills you.
Intressant att "experterna" väljer att se fisks superläge i 1a som en miss av fsik ISTÄLLET för en makalöst bra aktion av Hultström.. Det är hans lätta (fast hårda) touch på fiskens kvastkäpp som är det enda som stoppar det från att bli mål. men de väljer att helt ignorera det och mena att fiskjäveln missar.
Matchen i övrigt? Vi för den och när Lilja åker på 2 minuter för att den där jävla sillen väljer att vika knäna för att filma till sig ett PP och nästan döda sin egen målvakt på kuppen så blir vi av med momentum. Det måste helt enkelt vara gameplan från fusk. Fisk. Att förändra matchbild på alla tänkbara sätt.
Westerholms pappa och mamma har samma pappa och mamma.
Matchen i övrigt? Vi för den och när Lilja åker på 2 minuter för att den där jävla sillen väljer att vika knäna för att filma till sig ett PP och nästan döda sin egen målvakt på kuppen så blir vi av med momentum. Det måste helt enkelt vara gameplan från fusk. Fisk. Att förändra matchbild på alla tänkbara sätt.
Westerholms pappa och mamma har samma pappa och mamma.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Det var han som ville ha 2+2 på Lilja.mforce skrev:Vad gjorde han nu?Henkos skrev:Westerholm. Vilket blockmongo.