Ur den vinkeln... Ja den ska till disciplinnämnden.Andspe skrev:
SM-Final 2 : Djurgårdens IF - Frölunda 23/4-2019
Re: SM-Final 2 : Djurgårdens IF - Frölunda 23/4-2019
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Typ 75% av hockey-Sverige som köper CMore är bönder.
För dem är alla matcher där DIF spelar lika objektiva ungefär som när SVT kommenterar småkronorna i Junior-VM.
För dem är alla matcher där DIF spelar lika objektiva ungefär som när SVT kommenterar småkronorna i Junior-VM.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Såg någon kylskåpet som Joel bar? Jävlar vad tungt det såg ut
Vilket lönnmord det hade kunnat bliEspenK skrev:Ur den vinkeln... Ja den ska till disciplinnämnden.Andspe skrev:
Absolut, Kommer du ihåg när vi var på ett jättekalas?captcash skrev:Jofan, men kommer du ihåg vad som hände i somras?daaviid skrev:Joel bitar, klassiker.captcash skrev:Klart Joel Bitar gör fula saker, han är ett jävla äckel, jag har alltid hatat honom... nån gudstatus av nån löjlig anledning i SHL men ett präkt-äckel.BloodBride skrev:Hitte-Joel är en ful fisk.EspenK skrev:Tycker hitte- Joels tackling är riktigt ful.
Kommer du ihåg alla fiskar som simmade runt..
Värmer att se Zibanejad på läktaren och höra Kempe x2 prata gott om DIF i studion.
Gäller att vi inte får hybris nu. Vill inte se 20 minuter i vår zon nu. Det håller aldrig. De är för bra för det.
Fortsätt att trycka på . Deras backar får problem när vi öser på.
Fortsätt att trycka på . Deras backar får problem när vi öser på.
Högström på läktaren också! Kul!
daaviid skrev:Absolut, Kommer du ihåg när vi var på ett jättekalas?daaviid skrev:Jofan, men kommer du ihåg vad som hände i somras?captcash skrev:Joel bitar, klassiker.BloodBride skrev:Hitte-Joel är en ful fisk.EspenK skrev:Tycker hitte- Joels tackling är riktigt ful.

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Petter... Efter den tacklingen hyllar man inte Joel.
Efter förra matchen ja. Nu... Nej!
Efter förra matchen ja. Nu... Nej!
Tyckte jag såg Högga förut också.#87 skrev:Värmer att se Zibanejad på läktaren och höra Kempe x2 prata gott om DIF i studion.
Synd att förstakedjan inte får islossning. Då hade de hör matchen varit klappad och klar. Nu är det 20min potentiell ångest.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
daaviid skrev:Absolut, Kommer du ihåg när vi var på ett jättekalas?daaviid skrev:Jofan, men kommer du ihåg vad som hände i somras?captcash skrev:Joel bitar, klassiker.BloodBride skrev:Hitte-Joel är en ful fisk.EspenK skrev:Tycker hitte- Joels tackling är riktigt ful.

Haha, du får friska upp minnet.
https://www.oppetarkiv.se/etikett/titel/Joelbitar/
Slut på off topic.

- Johanneshov
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Japp, han är där!Praetori skrev:Tyckte jag såg Högga förut också.#87 skrev:Värmer att se Zibanejad på läktaren och höra Kempe x2 prata gott om DIF i studion.
Synd att förstakedjan inte får islossning. Då hade de hör matchen varit klappad och klar. Nu är det 20min potentiell ångest.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).