Mattias_87 skrev:Klacken är fortfarande inte slutsåld imorgon. Skandal.
Bortapremiär I fotboll är nog huvudanledningen.
Enligt mig tragiskt att välja en bortamatch framför en hemmamatch i en semifinal.
Jag håller personligen med men antalet självplågare som antingen spelar/spelat eller verkligen intresserar sig för hockey är begränsat om man jämför med fotboll (som världens största sport).
Och Örebro är inte jättelångt borta i vårtider. Dessutom är antalet fanatiker som står i klacken inte tillräckligt många för att fylla både bortamatch i fotboll o h hemmamatch i hockeyn samtidigt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Final 4 på Hovet slutsåld. Eller ja ca 10 biljetter kvar. Globen är också bra sålt och kommer säkert vara slutsåld efter 5 minuter imorgon när det blir allmänt släpp.
Mattias_87 skrev:Final 4 på Hovet slutsåld. Eller ja ca 10 biljetter kvar. Globen är också bra sålt och kommer säkert vara slutsåld efter 5 minuter imorgon när det blir allmänt släpp.
Missade lördagsmatchen pga tekniskt strul....... är helt nere nu.....fyfan
Daniel942 skrev:Att fler inte testar denna fantastiska grej som heter säsongskort är för mig obegripligt
Blir lite dyrt och tidskrävande ifall man som mig har flyttat ner till skåne och ändå skaffar årskort
Jag bodde utomlands och hade säsongskort, pendlade med flyg för att se matcherna. Missade 1 tror jag, detta var under tiden i allsvenskan. Prioriteringar min vän.
Daniel942 skrev:Att fler inte testar denna fantastiska grej som heter säsongskort är för mig obegripligt
Blir lite dyrt och tidskrävande ifall man som mig har flyttat ner till skåne och ändå skaffar årskort
Jag bodde utomlands och hade säsongskort, pendlade med flyg för att se matcherna. Missade 1 tror jag, detta var under tiden i allsvenskan. Prioriteringar min vän.