Semifinal 7 : Färjestad - Djurgårdens IF 18/4-2019
Re: Semifinal 7 : Färjestad - Djurgårdens IF 18/4-2019
Ja linus J gick ifrån oss till ett lag som åker ut i Semin. Nästan rätt åt honom.
På riktigtPraetori skrev:Vågar påstå att Färjestad är rökta.BOMBOM BOUCHARD skrev:Vilken jävla pungspark direkt.
Styrka att sedan hålla uppe spelet.
Men vi måste ha nästa kasse.
Målar fan på väggen och säger att det är kört vid 2-0 till kaffe.
Kämpa DIF
Jag var aldrig orolig.
Sen om det var på grund av att nerverna bränts bort under säsongen eller av någon annan anledning vill jag inte svara på.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Globen och Hovet ska gunga i finalen.
Avskaffa tre mot tre.
BloodBride skrev:Vilka ska avgå innan finalen?
Lasch, Hitte-Joel och Genoway. Skulle jämna ut oddsen.
Jag är oerhört förvånad. Finns ingen som helst logik i detta. MEN FYFAN VAD SKÖNT!!! Glad påsk Djurgårdsfamiljen!!!
TJALALALALALAAAA, VI E DJURGÅRDÉN, OH OH OH!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag var grymt orolig.Praetori skrev:På riktigtPraetori skrev:Vågar påstå att Färjestad är rökta.BOMBOM BOUCHARD skrev:Vilken jävla pungspark direkt.
Kämpa DIF
Jag var aldrig orolig.
Sen om det var på grund av att nerverna bränts bort under säsongen eller av någon annan anledning vill jag inte svara på.

Men minst lika imponerad.
Och så jävla skönt att vi får gå till final, så välförtjänt.
Vilka jävla hjältar. Så bespottade och nedskrivna.
Så härligt att se Pennerborn stå och grina, inte ett jävla grattis mäktade den losern med.
Och Wikegård står bredvid och slickar röv, loser x 2.
Och du Wikegård....vissa tränare kan vända runt två riktiga bottennapp.
Du klarade ingenting.

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Vilken jävla berg-o-dal-bana detta är alltså, herregud. Och nu final.
Jäkligt svårt att förklara hur 14-3 vänds till 4-1, även om det skall ske rent statistiskt, visst.
En förklaring är kanske att en helt fräsh och "oförstörd" Adam kommer in och ger energi. Grym timing på det barnet i såfall.
Men det verkar också som att laget har tagit dessa motgångar på rätt sätt, det trodde jag inte.
Fbk, utan LJ, gör en 'ok' match bara idag, men det är i princip omöjligt att säga om det är DIF som är bättre eller vad det är. Men det syntes tydligt i alla fall.
Sanslöst slit av samtliga idag, går inte att nämna någon speciell. Möjligen Strandbergs kyla i pp vid 1-1.
Jäkligt svårt att förklara hur 14-3 vänds till 4-1, även om det skall ske rent statistiskt, visst.
En förklaring är kanske att en helt fräsh och "oförstörd" Adam kommer in och ger energi. Grym timing på det barnet i såfall.
Men det verkar också som att laget har tagit dessa motgångar på rätt sätt, det trodde jag inte.
Fbk, utan LJ, gör en 'ok' match bara idag, men det är i princip omöjligt att säga om det är DIF som är bättre eller vad det är. Men det syntes tydligt i alla fall.
Sanslöst slit av samtliga idag, går inte att nämna någon speciell. Möjligen Strandbergs kyla i pp vid 1-1.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Fast kritiken efter match 5-6 tycker jag va befogad, sen ska laget hyllas ordentligt efter denna bragd insats som laget gör idag. Otroligt starktBOMBOM BOUCHARD skrev:Jag var grymt orolig.Praetori skrev:På riktigtPraetori skrev:Vågar påstå att Färjestad är rökta.BOMBOM BOUCHARD skrev:Vilken jävla pungspark direkt.
Kämpa DIF
Jag var aldrig orolig.
Sen om det var på grund av att nerverna bränts bort under säsongen eller av någon annan anledning vill jag inte svara på.![]()
Men minst lika imponerad.
Och så jävla skönt att vi får gå till final, så välförtjänt.
Vilka jävla hjältar. Så bespottade och nedskrivna.
Så härligt att se Pennerborn stå och grina, inte ett jävla grattis mäktade den losern med.
Och Wikegård står bredvid och slickar röv, loser x 2.
Och du Wikegård....vissa tränare kan vända runt två riktiga bottennapp.
Du klarade ingenting.
Marginalerna på vår sida. Helt klart!
Vill inte döda nån stämning men Frölunda består av 4 bra kedjor. I vrål form. Det här blir en tuff resa. Dessutom har Fisk fått extra vila. Men det här laget....
ALLT kan hända.
Vill inte döda nån stämning men Frölunda består av 4 bra kedjor. I vrål form. Det här blir en tuff resa. Dessutom har Fisk fått extra vila. Men det här laget....
ALLT kan hända.
Nej för helvete, lägg ingen match i Globen.Mattias_87 skrev:Globen och Hovet ska gunga i finalen.
2 matcher i Globen nu då?
Bra att de har testat på det grabbarna.
Bra att de har testat på det grabbarna.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Globen på tisdag och Hovet på lördag är redan bestämt.daaviid skrev:Nej för helvete, lägg ingen match i Globen.Mattias_87 skrev:Globen och Hovet ska gunga i finalen.
Avskaffa tre mot tre.
Urbom, Garrison och Tom går in och är CHEF. Det var vad som saknadessensei skrev:Vilken jävla berg-o-dal-bana detta är alltså, herregud. Och nu final.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.