Semifinal 7 : Färjestad - Djurgårdens IF 18/4-2019
Re: Semifinal 7 : Färjestad - Djurgårdens IF 18/4-2019
Adam, det är fan bara Aadam som gjorde detta möjligt.. Herregud vilken insats... hur FAAAN gick detta till!?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Han fick ju ett barn!captcash skrev:Adam, det är fan bara Aadam som gjorde detta möjligt.. Herregud vilken insats... hur FAAAN gick detta till!?
- super djurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
YESSSSSSS BOYS!!!!!!!!!!! man är inte bortskämd med framgång som Djurgårdare på senare år, vem trodde det här med sop-PP och en förstalina som inte levererat ett skit

Så jävla underbart... Är helt mållös, vilken insats!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så enkelt!
Adam och 4k-kedjan, vilka kungar!
Adam och 4k-kedjan, vilka kungar!
Jepp, Tokstuga!#10 skrev:Tokstuga ikväll!
Även om det tar emot så måste jag ändå ge Färjestadspubliken en hälsning för att de stöttar sitt lag hela vägen in i kaklet på ett jävligt imponerande sätt. Utan klappor dessutom.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hur fan gick detta till, efter 1-0, vänder, och vinner helt jävla rättvist
fbk kom inte riktigt upp i normal nivå, men inget skall tas från ett frenetiskt kämpande DIF tillsammans med årets insats av Adam. Balls and heart hahaha!
fbk kom inte riktigt upp i normal nivå, men inget skall tas från ett frenetiskt kämpande DIF tillsammans med årets insats av Adam. Balls and heart hahaha!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
tar på mig lite av detta, har haft en renovering av huset och precis allt som kan gå åt helvete har gjort det, sa innan starten av renoveringen går vi till final så skiter jag i hur det går med renoveringen, redan dag 1 så fick jag känslan av att vi skulle fixa detta. + att Unibet redan har sett att finalen kommer

Herregud det är bragdguld!!
SM - Final!!!
SM - Final!!!
Sa ju att det skulle blir 4-1 ... 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
"Jag svävar på moln just nu"
- Adam Reideborn inför matchen.
- Adam Reideborn inför matchen.
Avskaffa tre mot tre.
- Harmageddon
Re: Semifinal 7 : Färjestad - Djurgårdens IF 18/4-2019u
Vilken fantastisk insats ikväll av hela laget! Men extra plusset går till Adam idag med tanke på förutsättningarna. Först en son och nu en SM-Final... wow
Senast redigerad av Harmageddon den 2019-04-18 21:05:17, redigerad totalt 1 gånger.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Adam va grym, som många andra i laget idag. Grym insats om man jämför med dom 2 senaste.captcash skrev:Adam, det är fan bara Aadam som gjorde detta möjligt.. Herregud vilken insats... hur FAAAN gick detta till!?