sensei skrev:Nackdelen med bjäbb i SHL är att det är helt galna straff för fighting, därför fortsätter detta bjäbbande som bara tar tid. "Tillåt" fighting så är allt löst, dvs bort med game.
Tyvärr leder det bara till regulators på isen, hjärnskador och fula överfall eller värre. I äkta Svensk upprördshetshysyeri till polisanmälningar.
Men 10-20min istället för game kanske vore lämpligt.
Ja det kan jag köpa, absolut. En tendens är att två spelare som fajtas sällan bjäbbar mer den matchen, men jag är långt ifrån något expert i ämnet.
Edit: Alltså som med sex, man är sällan sugen på sex direkt efter sex.
Senast redigerad av sensei den 2019-04-18 19:16:33, redigerad totalt 1 gånger.
Vad är det med fbk och gotlänningar? Varför hamnar alla få gotländska spelare som är något att ha i just fbk? Loob är väl också gotlänning från början.
Senast redigerad av sensei den 2019-04-18 19:20:04, redigerad totalt 1 gånger.
Varför ska vi ha kvar det här sportchef- och coachgänget? Ser inte vad de skall kunna förbättra och förändra till nästa år som de uppenbarligen inte lyckats med de senaste åren.
Wishes skrev:Varför ska vi ha kvar det här sportchef- och coachgänget? Ser inte vad de skall kunna förbättra och förändra till nästa år som de uppenbarligen inte lyckats med de senaste åren.
Oj, oj, oj...
Vilka fler SHL-lag har varit topp 4 de senaste två åren?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Strandberg och Axelsson borde verkligen behöva få in någon bättre än Bergfors. Där skulle jag gärna stoppa in någon annan inför tredje om vi ska gå ner på folk.
Wishes skrev:Varför ska vi ha kvar det här sportchef- och coachgänget? Ser inte vad de skall kunna förbättra och förändra till nästa år som de uppenbarligen inte lyckats med de senaste åren.
Senaste åren??? Går du på tramadol? Vi har gått från HA till minst 2 raka semifinaler på 5 år, 2 i serien förra året och 4 i år.
Enda föreningen i hockeysverige som tagit sig till semi de två senaste säsongerna. Nä jag vet inte....
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.