Vill du ha swisch? Så du får råd med nåt i din pipa ikväll.RomOchCola skrev:Kan jag kräva pengarna tillbaka för det här
Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
Re: Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
Nej, man skulle aldrig övergett Hovet. Nu får vi aldrig veta hur det hade gått med matchen där istället.
Ungefär likadant skulle jag tro...daaviid skrev:Nej, man skulle aldrig övergett Hovet. Nu får vi aldrig veta hur det hade gått med matchen där istället.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vi har inte pengar till allt.Mattias_87 skrev:Ja Jensen är ju absolut inte redo för SHL. Vi har faktiskt gjort många bra värvningar men Jensen är inte en av dom.
Sedan var det ju satan att Adam skulle bli farsa just nu även om jag naturligtvis står bakom hans BB-närvaro till 100%.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Det borde du verkligen. Du har inte fått vad du betalat för. Är lite som att betala för att se en film på bio, men strömmen har gått och ingen film visas. SF hade då återbetalat sina kunder, precis som Djurgården borde göra idag.RomOchCola skrev:Kan jag kräva pengarna tillbaka för det här
Lider med er alla som tvingades uppleva denna match live. Djurgården ska vara glada om någon av er besöker Hovet kommande säsong.
Man skulle nästan behöva nåt i pipan för att få bort ångesten laget gett en sista 2 matcherna.#10 skrev:Vill du ha swisch? Så du får råd med nåt i din pipa ikväll.RomOchCola skrev:Kan jag kräva pengarna tillbaka för det här
Globen är aldrig bra för oss. Sen att köra med Jensen på det är ju rätt idiotiskt när det gäller så mycket. Hade varit bättre med Hovet och J20 J18 Målvakt.daaviid skrev:Nej, man skulle aldrig övergett Hovet. Nu får vi aldrig veta hur det hade gått med matchen där istället.
Viktigaste första uppgift när silly season kommer: Ny sportchef och nya tränare. De här gänget har kört fast och uppvisat en remarkabel tafatthet i ledarskapet.
Stolt, men aldrig nöjd
- Lee Harvey Oswald
Precis ingenting hade förändrats tror jag, vi blev helt krökta senast av 2-8.daaviid skrev:Nej, man skulle aldrig övergett Hovet. Nu får vi aldrig veta hur det hade gått med matchen där istället.
Vi hade behövt få en bra start idag, nåt att bygga på, men det såg #33 effektivt till att vi undvek
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Kanske, det får vi aldrig veta.captcash skrev:Ungefär likadant skulle jag tro...daaviid skrev:Nej, man skulle aldrig övergett Hovet. Nu får vi aldrig veta hur det hade gått med matchen där istället.
-
- Säsongskort: Ja
Det mest pinsamma sen Fisks överkörning med 8 - 1 och di Jocke är pappa till detta haveri - avgå Jocke och åk hem till tokstan!!!
Ceterum censeo Solna esse delendam
Hoppas ingen av dom icke-djurgårdare besöker nån djurgårdstillställning någonsin, man vinner tillsammans och förlorar tillsammans.Salas skrev:Det borde du verkligen. Du har inte fått vad du betalat för. Är lite som att betala för att se en film på bio, men strömmen har gått och ingen film visas. SF hade då återbetalat sina kunder, precis som Djurgården borde göra idag.RomOchCola skrev:Kan jag kräva pengarna tillbaka för det här
Lider med er alla som tvingades uppleva denna match live. Djurgården ska vara glada om någon av er besöker Hovet kommande säsong.
- Lee Harvey Oswald
Kommer så klart inte hända, en Semifinalförlust med 3-4 mot FBK är på pappret klart godkänt (om man har skitit i att se matcherna)Wishes skrev:Viktigaste första uppgift när silly season kommer: Ny sportchef och nya tränare. De här gänget har kört fast och uppvisat en remarkabel tafatthet i ledarskapet.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- BloodBride
Så är det!#10 skrev:Hoppas ingen av dom icke-djurgårdare besöker nån djurgårdstillställning någonsin, man vinner tillsammans och förlorar tillsammans.Salas skrev:Det borde du verkligen. Du har inte fått vad du betalat för. Är lite som att betala för att se en film på bio, men strömmen har gått och ingen film visas. SF hade då återbetalat sina kunder, precis som Djurgården borde göra idag.RomOchCola skrev:Kan jag kräva pengarna tillbaka för det här
Måste ändå beundra din naivitet, och att du oavsett hur laget, spelare ledare agerar kysser deras fötter och ser dom som gudar utan krav och resultat. Önskar jag kunde va som du.#10 skrev:Hoppas ingen av dom icke-djurgårdare besöker nån djurgårdstillställning någonsin, man vinner tillsammans och förlorar tillsammans.Salas skrev:Det borde du verkligen. Du har inte fått vad du betalat för. Är lite som att betala för att se en film på bio, men strömmen har gått och ingen film visas. SF hade då återbetalat sina kunder, precis som Djurgården borde göra idag.RomOchCola skrev:Kan jag kräva pengarna tillbaka för det här