Detblir3poäng skrev:Alltså förstå mig rätt, ALLA! i laget spelar som skit ikväll men att det ändå finns folk som hävdar att det bara är synd om jensen och att han ändå gör en ok insats ikväll är helt förbluffande.....
Helt enig. Vi pratar ändå om en målvakt i högsta ligan i Sverige, en av 28 i som har äran att ta plats i ett lag. Ett avlönat proffs.
Lyssnar man på vissa här inne låter det som att det är någon från U12 som kommit in som vi inte kan ställa några krav på alls
Detblir3poäng skrev:Alltså förstå mig rätt, ALLA! i laget spelar som skit ikväll men att det ändå finns folk som hävdar att det bara är synd om jensen och att han ändå gör en ok insats ikväll är helt förbluffande.....
Vi spelar inte som skit, vi gör några kostsamma misstag och får allt imot oss, thats it!
Jervill skrev:Det är smärtsamt detta. Man mår riktigt dåligt nu. Hoppas vi kan överraska i match 7 och få någon puck studsa vår väg..
Inget är omöjligt i idrott, men det kommer krävas att laget möbleras om helt, och en jävla massa tur och en Adam som är lycklig nyblivet förälder och står på huvudet. Får vi första målet i Karlstad, och det jag skrev innan så har vi kanske 5% chans att ta en match 7 som sista 2 matcherna sett ut och laget klappat igenom fullständigt, med usel målvaktspel, och en stjärnback i Hultström som tror han lirar en allstar match
OM grabbarna via säsongens mest effektiva mentala återhämtning skulle hitta dagsformen på Torsdag och täppa till truten på kaffebönderna så lär de få ge bort biljetter till första hemmamatchen efter det.
Men inget ont som inte har något positivt med sig. Medgångarna blir lättare att peka ut framöver.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vi spelar inte som skit, vi gör några kostsamma misstag och får allt imot oss, thats it!
Okej vi spelar inte som skit men lyckas ändå inte göra mer än 1 mål
daaviid skrev:
Äsch, han gör sitt jobb. Vad är problemet?
Yes, stort cred till FBK som kliver upp och levererar under press.
DIF gör så gott dom förmår och med en rad div märkliga mål och missade offsider tog vi oss hit.
Smått sensationellt med tanke på den pissiga attityd som visades upp under drygt 30 av 52 Grundserieomgångar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan