Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
AVSTÄNGNING! 5 matcher för huvudtackling
- Lee Harvey Oswald
Ja, innan 2-8 också.Mattias_87 skrev:Herregud säger jag bara. Detta var första gången på säkert 200 hemmamatcher jag gick hem innan slutsignal. Men idag orkade jag bara inte.
Alltså innan 0-2 så var vi faktiskt med i matchen faktiskt.
Undrar vad FBK höll på med i match 2-4.
Känns idag väldigt mycket haschpsykos över att detta lag lyckades vinna 3 matcher i rad mot FBK
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Oj får FBK en skada.. Nej dem har ju inte sån otur som DIF med skador.
Om man skulle lyckas vinna på torsdag så vad fan ska detta hela gäng i en final att göra. Snacka om att pissa på skölden och sina supportrar. SÅ ovärdigt slut på en säsong
-
Alltså förstå mig rätt, ALLA! i laget spelar som skit ikväll men att det ändå finns folk som hävdar att det bara är synd om jensen och att han ändå gör en ok insats ikväll är helt förbluffande.....
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Tror du Kaffe lät oss vinna ?Lee Harvey Oswald skrev:Ja, innan 2-8 också.Mattias_87 skrev:Herregud säger jag bara. Detta var första gången på säkert 200 hemmamatcher jag gick hem innan slutsignal. Men idag orkade jag bara inte.
Alltså innan 0-2 så var vi faktiskt med i matchen faktiskt.
Undrar vad FBK höll på med i match 2-4.
Känns idag väldigt mycket haschpsykos över att detta lag lyckades vinna 3 matcher i rad mot FBK
Tursegrar?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Robban står med sina rådjursögon och förstår inget. Undra vad han säger efter matchen ? " Vi spelade bra idag men några misstag som gav FBK ledningen. Jensen gjorde en bra match i målet med många viktiga räddningar "
Hoppas allt är bra med Linus, men det gör inget om han missar match 7. Då spikar även Adam igen.
- BloodBride
Tar vi oss till final ska vi ju naturligtvis lämna WO i fyra matcher.easer90 skrev:Om man skulle lyckas vinna på torsdag så vad fan ska detta hela gäng i en final att göra. Snacka om att pissa på skölden och sina supportrar. SÅ ovärdigt slut på en säsong
Det är smärtsamt detta. Man mår riktigt dåligt nu. Hoppas vi kan överraska i match 7 och få någon puck studsa vår väg.. 

Efter hans äckliga barnsliga beteende mot Dicken så är han inte mycket värd.daaviid skrev:Hoppas allt är bra med Linus, men det gör inget om han missar match 7. Då spikar även Adam igen.
- Lee Harvey Oswald
#91 skadad
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Säsongskort: Ja
Det mest kreativa vi gjort idag att skada förrädaren Linus J - lönepåslag på den den som fixade till det
Ceterum censeo Solna esse delendam
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Han lär säkert spela nästa match.Morwiin skrev:Oj får FBK en skada.. Nej dem har ju inte sån otur som DIF med skador.
Med det sagt, jag önskar inte att någon ska bli skadad.
Men det vore märkligt om alla skador hamnade hos bara det ena laget.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Det är nog ingen som tycker så som du skriver, men däremot är det inte rätt att lägga största skulden på Jensen eftersom laget har lämnat honom i sticket hela matchen. Hultström sätter nivån direkt från start.Detblir3poäng skrev:Alltså förstå mig rätt, ALLA! i laget spelar som skit ikväll men att det ändå finns folk som hävdar att det bara är synd om jensen och att han ändå gör en ok insats ikväll är helt förbluffande.....