Nu är det ju inte skotten som han behöver mer hjälp med. Titta vad som sker innan skotten istället.ciirree skrev:Man kan inte förvänta sig att få hjälp på alla skott matcherna.daaviid skrev:Fast i ärlighetens namn, hur mycket hjälp har han fått?ciirree skrev:Fast i ärlighetens namn. Förutom första målet och första straffen där han inte kan klandras så har han inte direkt sett säker ut.-daniel- skrev:Det absolut enda som talar för DIF på torsdag är att INGET talar för oss.
Lider så fruktansvärt med Jensen.
Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
Re: Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
Ja, herrejösses. Det ska bli skönt att få lägga den här säsongen bakom sig efter den här matchen. Jag beundrar er som orkar vara positiva fortfarande men jag är tyvärr inte där. Jag orkar helt enkelt inte titta mer efter den här matchen. Det får bli fotbollen för hela slanten nu.
Iofs därför den är så kul och spännande också.SirDIFalot skrev:Ja, världens mest slumpartade sport.mb81 skrev:Hatar att hockey ska vara så ologiskt.SirDIFalot skrev:Första 30 min var våra bästa i den här semifinalseiren.
Men idag skulle det gärna fått vara mera logiskt.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Herregud säger jag bara. Detta var första gången på säkert 200 hemmamatcher jag gick hem innan slutsignal. Men idag orkade jag bara inte.
Alltså innan 0-2 så var vi faktiskt med i matchen faktiskt.
Avskaffa tre mot tre.
- Lee Harvey Oswald
Shit vad Robban kommer hyllas för taktisk finess om vi vinner på torsdag.
Vagga in FBK helt i att dom bara behöver ställa ut skridskorna i match 7
Vagga in FBK helt i att dom bara behöver ställa ut skridskorna i match 7
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Ja, inte ofta man orka besöka matchtrådarna nu för tiden.BOMBOM BOUCHARD skrev:Ja det är helt sjukt.Benjamin L. Willard skrev:Förstår inte hur folk kan spy så mycket hat över laget de hävdar älska!
Men jag blir glad i hjärtat av de som står kvar i Globen och sjunger. Det inger hopp.
För det här forumet är däremot hoppet på väg att dö ut helt.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Avgå Karel, Jocke, Robban, Nyman och Musse - ni har terminerat Djurgården Hockey
Ceterum censeo Solna esse delendam
-
Kan inte vara möjligt att FBK kan fortsätta vara så här sjukt effektiva som de varit de två senaste matcherna. Måste vara något slags rekord!
Sitter kvar. Men var tvungen att kyla ner mig och tog en lång promenad inne på globen.Mattias_87 skrev:Herregud säger jag bara. Detta var första gången på säkert 200 hemmamatcher jag gick hem innan slutsignal. Men idag orkade jag bara inte.
Järlan kom tillbaka allt är förlåtet.
Wrong one - Andrén out
Ända laget som skulle kunna vända på trender är Djurgården tyvärr..promannen skrev:hur fan kan man tappa 3-1 i matcher.....Djurgården hockey kan....
Det är nog bra inför 7e avgörande på torsdag, eller vad tror du?DIFtomppa skrev:Detta kan faktiskt vara det mest pinsamma och förnedrande som hänt under tiden jag har varit Djurgårdssupporter.
Kan inte någon reporter fullkomligt grilla Robban på presskonferensen efteråt? Få honom att skita ner sig, för detta jävla luder ska fan inte glida runt på ett bananskal när laget spelar som AIK U14
På vilket sätt har jag betet mig illa då jag tycker Jensen varit värdelös, och att Robban inte håller måttet och att jag tycker det är pinnsamt att se laget vika ner sig fullständigt och att det är förnedrande??. Sen kan man inte gärna jämföra familjen med ett hockeylag där dom som är där har jävligt bra betalt och är anställda.#10 skrev:Om du älskar dina barn, fru föräldrar etc, beter du/ni er så här då oxå när det grinar imot?ken1968 skrev:Precis, men det tycker inte vissa, då man ska kyssa spelare och ledares fötter oavsett vad dom gör eller presterar. Hade man inte älskat laget så hade man inte brytt sig.ciirree skrev:Det här är naturliga reaktioner för många när man älskar en förening så pass mycket att det gör ont att se en sådan förnedring.Benjamin L. Willard skrev:Förstår inte hur folk kan spy så mycket hat över laget de hävdar älska!
Vi måste kunna ställa krav också.
Bra, hoppas på en rejäl stjärnsmäll där!