Hatar att hockey ska vara så ologiskt.SirDIFalot skrev:Första 30 min var våra bästa i den här semifinalseiren.
Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
Re: Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
Man kan inte förvänta sig att få hjälp på alla skott matcherna.daaviid skrev:Fast i ärlighetens namn, hur mycket hjälp har han fått?ciirree skrev:Fast i ärlighetens namn. Förutom första målet och första straffen där han inte kan klandras så har han inte direkt sett säker ut.-daniel- skrev:Det absolut enda som talar för DIF på torsdag är att INGET talar för oss.
Lider så fruktansvärt med Jensen.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja det är helt sjukt.Benjamin L. Willard skrev:Förstår inte hur folk kan spy så mycket hat över laget de hävdar älska!
Men jag blir glad i hjärtat av de som står kvar i Globen och sjunger. Det inger hopp.
För det här forumet är däremot hoppet på väg att dö ut helt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ja men fan bara ordspråket där är ju så löjligt så man blir förbannad. Man kallar inte sina egna spelare för det. Är lågvattenmärke utan dess like.#10 skrev:Inte är det nån från oss, horungar som trollar.vr6power skrev:Alltså att DIF spelar som ett gäng flickor är ju en sak men vad fan är det för fel på folk här inne? Det är horungar och fan och hans moster. Skärp er för fan ni får ju folk och skämmas vara djurgårdare.
VARS FAN ÄR ADMIN?
Absolut det håller jag med om. Såna grova påhopp står jag inte bakom.Benjamin L. Willard skrev:Att kalla Djurgårdare för horor och att de ska kastreras kallar fan inte jag krav. Det är skillnad på kritik och rena påhopp. Om något så är de dessa, samt idioten som kastar in flaskan, som skämmer ut klubben.ciirree skrev:Det här är naturliga reaktioner för många när man älskar en förening så pass mycket att det gör ont att se en sådan förnedring.Benjamin L. Willard skrev:Förstår inte hur folk kan spy så mycket hat över laget de hävdar älska!
Vi måste kunna ställa krav också.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Några av matcherna vi vann tidigare var definitivt inte lika bra som första 30 idag, tycker jag.Lee Harvey Oswald skrev:Nej, titta igen, min 20-30 var braSirDIFalot skrev:Första 30 min var våra bästa i den här semifinalseiren.
Första perioden är inte bra, FBK hade fler öppna lägen än bara 0-1
Expert.
- SirDIFalot
Ja, världens mest slumpartade sport.mb81 skrev:Hatar att hockey ska vara så ologiskt.SirDIFalot skrev:Första 30 min var våra bästa i den här semifinalseiren.
Expert.
Ser verkligen precis ut som matchen igår mellan Fuleå-fisk
Man kan ändå hålla en viss nivå, eller?ken1968 skrev:Precis, men det tycker inte vissa, då man ska kyssa spelare och ledares fötter oavsett vad dom gör eller presterar. Hade man inte älskat laget så hade man inte brytt sig.ciirree skrev:Det här är naturliga reaktioner för många när man älskar en förening så pass mycket att det gör ont att se en sådan förnedring.Benjamin L. Willard skrev:Förstår inte hur folk kan spy så mycket hat över laget de hävdar älska!
Om du älskar dina barn, fru föräldrar etc, beter du/ni er så här då oxå när det grinar imot?ken1968 skrev:Precis, men det tycker inte vissa, då man ska kyssa spelare och ledares fötter oavsett vad dom gör eller presterar. Hade man inte älskat laget så hade man inte brytt sig.ciirree skrev:Det här är naturliga reaktioner för många när man älskar en förening så pass mycket att det gör ont att se en sådan förnedring.Benjamin L. Willard skrev:Förstår inte hur folk kan spy så mycket hat över laget de hävdar älska!
-
Ställ in valfritt såll i mål istället för Jensen har aldrig sett något sämre - bra scoutat Jocke!!!
Ceterum censeo Solna esse delendam
- Lee Harvey Oswald
Kämpa, 2-8, det kan gå.
Är så less på 1-8, 1-8 mot Fisk 2004
Är så less på 1-8, 1-8 mot Fisk 2004
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
hur fan kan man tappa 3-1 i matcher.....Djurgården hockey kan....
- minalman
Man känner sig en aning ödmjuk.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)