Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/10 2007
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej, inför den här matchen hade vi inte vänt någon. Otroligt skönt att vi gör det också. 4p av Linkan idag, 2 mål av Axelsson. Nu har vi två producerande kedjor vilket känns oerhört skönt.Kall-El skrev:Skall för övrigt bli intressant att se om vi orkar vända en match. Har vi lyckats med detta under säsongen förut?
Nichlas Falk den gamle räven såg fan ut att vara yngst idag. Han hade ett bra tryck i sin åkning.
Kan inte nog poängteras att Anger lyfter fram sin kedja. Otroligt stark och spelsugen. Ölvestad var lite övertänd vissa stunder vilket renderade i en del BP, men bra att han är på hugget.
Minuset idag, det stora minuset är publiksiffran. Skärpning! Nu när DIF spelat så bra är det bäst att ni sluter upp på lördag annars vet jag inte vad. Även jag kommer att närvara då så gör inte mig och Djurgården besvikna!
Säg den glädje som varar
Det har helt och hållet med Ultras och Fabrikens vara eller icke vara. Just nu koncentrerar de sig på fotbollen men från och med november brukar de dyka upp i stigande antal.KRNI skrev:Mycket skön match, men det kändes väldigt osäkert ibörjan av första samt slutet av andra perioden. Sen var det lugnt, 3-1 och 4-1 var ju härligt sköna frispelningar framför mål!Resten var en bonus! Var lite bättre drag på volymen och musiken till skillnad mot Timråmatchen, men bättre kan det bli!
Väldigt tråkigt att inte fler än 5.600 orkar sig till denna match! Klacken får ett godkänt betyg, i tredje var det riktigt bra. Men var är alla flaggor och sånt ovanför klacken och i klacken???![]()
Tack Djurgårn för en bra match!
Just nu är klacken usel, det är bara att inse. Inte kul alls att stå ibland några grabbar (med omdöme) på 140 cm...
Men som sagt, det blir inte sämre i varje fall.
- Bjurling_39
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skitsnack. Det handlar inte om Ultras eller Fabrikens vara eller icke vara. Det handlar om alla Djurgårdares agerande i Globen, inget annat. UCS & Fabriken är jävligt bra och förtjänar hyllning, men inget står och faller med dom!odburt skrev:Det har helt och hållet med Ultras och Fabrikens vara eller icke vara.
Mats Sundin - Jävla Svin!
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
3 senaste matcherna:dif rules skrev:Bara?:P hade för mig att DIF inte va så bra då... men de e väl novemberspelet som spökar...hardrocker35 skrev:Vi har 3 poäng mer jämfört med förra säsongen
3 matcher
3 insläppta mål
12 gjorda mål
DIF har en jäävla plus/minus statistik, positiv sådan^^
BIF-DIF 1-2
LHC-DIF 0-4
DIF-Luleå 6-1
De blir väl iaf 12-2?:)
- Raffe_DIF89
ÅH EN SÅDAN HÄRLIG DAG!!!!!
Ja vad ska man säga egentligen, vi är på väg mot något riktigt stort!!!
FYLL HOVET PÅ LÖRDAG FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ VI BÅDE SJUNGER OCH SPELAR UT HELA SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FYLL HOVET PÅ LÖRDAG FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SÅ VI BÅDE SJUNGER OCH SPELAR UT HELA SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOT 17:E
Förresten, vem var det som hade satsat 30 spänn på 6-1?
Hörde nån sa det på matchchatt!
Isf är det väl bara att gratulera till 1700:-!
(om jag läst av det rätt)
http://www.svenskaspel.se/pl.aspx?PageI ... atch=34448
Hörde nån sa det på matchchatt!
Isf är det väl bara att gratulera till 1700:-!
(om jag läst av det rätt)
http://www.svenskaspel.se/pl.aspx?PageI ... atch=34448
- Raffe_DIF89
EXAKT!!!!
Helt rätt att kritisera, ALLT ANNAT ÄN 8091 på LÖRDAG ÄR PINSAMT!!!!!!!Elias skrev:Äckligt skön seger med 6 jävla 1. Sista perioden bestod enbart av mental styrka och envishet. Det är så sjukt skönt att se att årets upplaga av DIF Hockey fortsätter att gnugga på trots komfortabel ledning. Det bör dock påpekas att inramningen var under all kritik, bättre kan vi!
DESSUTOM SKA DET MULLRA FRÅN A16 OCH A17, FYYYY FAAAN ALLTSÅ VA DET SKA MULLRA GRABBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOT 17:E