Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
- Lee Harvey Oswald
Re: Semifinal 6 : Djurgårdens IF - Färjestad 16/4-2019
Vi borde göra som TIK, riv alla kontrakt, gärna innan torsdag
Ingen ska behöva se detta igen
Ingen ska behöva se detta igen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag ger upp den här säsongen efter den här matchen. Jag orkar inte se det här laget skämma ut sig något mer. Helvete så brutalt jävla äckeluselt.
Hela laget kan fara åt helvete. Varenda en. Men mest Robban. Din osannolika jävla sopa, hur fan kunde du snubbla bort det här.
Denna match sammanfattar säsongen rätt bra. Full fart framåt, öppna spjäll bakåt. Hultström, Norell och Jensen. Vilka djurgårdskaminer. Till nästa år bör vi fokusera lika mycket på defensiven som offensiven.
Bryter man inte kontrakten med Robban, jensen, och ett gäng spelare till ta med håkansson som borde lämnat för flera säsonger sen. Otroligt pinsamt av många.
Undra om man kan begära tillbaka års summan man betalat till Cmore ifrån detta lag.
Häng med dom vetja.DRC skrev:Hela laget kan fara åt helvete. Varenda en. Men mest Robban. Din osannolika jävla sopa, hur fan kunde du snubbla bort det här.
Vi har ju ingen offensiv heller så ja kanske borde satsa på båda isf.rikkard skrev:Denna match sammanfattar säsongen rätt bra. Full fart framåt, öppna spjäll bakåt. Hultström, Norell och Jensen. Vilka djurgårdskaminer. Till nästa år bör vi fokusera lika mycket på defensiven som offensiven.
Hoppas verkligen något lag i KHL vill ha Josef.
Wrong one - Andrén out
Öppna spjäll??? Dom gör deras 2 första mål på första skottet i varje period, innan det har vi kunnat göra minst 3rikkard skrev:Denna match sammanfattar säsongen rätt bra. Full fart framåt, öppna spjäll bakåt. Hultström, Norell och Jensen. Vilka djurgårdskaminer. Till nästa år bör vi fokusera lika mycket på defensiven som offensiven.
Undra när nog är nog för robban och han faktiskt ändrar om i någon femma den här säsongen 

Ring Anders Forsberg nu när han är ledig.
Wrong one - Andrén out
Helt sjukt. Vi spelar riktigt bra fram till 2-0. Sen går allt åt helvete.
Jävla skit! Ny chans på torsdag!
Jävla skit! Ny chans på torsdag!
- BloodBride
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bedrövliga insatser av snart sagt hela laget inklusive lagledning. Men nog tycker jag att vissa inlägg här på forumet är ännu sämre.
- Hepsnastian
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Håll i er nu..
Men jag tror att vi vinner game 7 i Karlstad.
Men jag tror att vi vinner game 7 i Karlstad.
Delägare