Har man konstant och under en längre tid skrivit ned laget och ledarna måste man väl kunna hantera motsatsen.
Har faktiskt varit tröttsamt att se hur många som systematiskt försökt sig på att hitta fel och brister. Nästan tävla i det.
Att nu dessa belackare har fått många av sina argument att framstå som direkt felaktiga är väl deras eget problem.
Jag är jävligt övertygad att om belackarna fått rätt, om DIF åkt med dunder och brak, då hade det skrivits spaltmeter här på forumet.
Eller vad tror du? Hade du, med handen på hjärtat, skrivit enstaka inlägg och sedan lagt det bakom dig?
Jag är precis lika jävla trött på de som helt oförtjänt sågat laget och sagt att de kommer hamna i kvalspel, ingenmansland, ryka i kvarten, mött ett dålig Saik osv, som vad ni är på mig.
Och jag är också säker på att ni skulle framfört era åsikter betydligt starkare om ni fått rätt.
Med det sagt, det är inte i första hand dig jag haft i tankarna som den som skrivit osaklig kritik.
I min värld bör det finnas plats för alla åsikter på ett forum och de borde få höras LIKA mycket.
Men att såga laget verkar det inte finnas någon begränsning för.