Södertälje SK - Djurgårdens IF, 22/10 2007
- Blåränderna går aldrig ur
jag tycker längst bak eller längst fram de är vilket sommr.gr skrev:Sprid runt ordet;
22/10 är det samling vid ringen (burgerking) ca 17:00 tåget går 17:12 - så vi kan börja gå till tåget 17:05 tillsammans. - Vilken vagn tycker du vi ska sitta / stå i?
Har ni synpunkter eller något liknande tveka inte att skriva NU!

En råtta svart och gul fy fan va han e ful
Man kan alltid ta kontakt med Fabriken och kolla fall man skulle kunna få låna ettpar flaggor (2pinns).
Man kan be dom lägga flaggorna inne i Jkbutiken sen får vi hämta dom där och lämna tillbaka dom i butiken.
Någon som kan ta och kontakta Fabriken? ( http://www.fabrikenstockholm.se/fabriken/kontakt/ )
Jag har inte tid just nu, måste iväg!
Man kan be dom lägga flaggorna inne i Jkbutiken sen får vi hämta dom där och lämna tillbaka dom i butiken.
Någon som kan ta och kontakta Fabriken? ( http://www.fabrikenstockholm.se/fabriken/kontakt/ )
Jag har inte tid just nu, måste iväg!
Jag och (förmodligen) två polare kommer... Åker dock direkt till AXA då jag kommer från andra hållet.
Vi kommer ta med ett gäng flaggor. Typ 15-20 st. Är mestadels "vift-flaggor", så vore bra om några kunde fixa lite två-pins också. Är ju inte alltför svårt att fixa en egen.
Konfetti någon..? Kan bli rätt hyfsat om vi river lite tidningar och tar med oss. Bara att sätta igång.
Dra med er allt ni har, så visar vi att vi är DIF. Vi kan vara i både Halmstad och Slöddertälje samtidigt!
Vi kommer ta med ett gäng flaggor. Typ 15-20 st. Är mestadels "vift-flaggor", så vore bra om några kunde fixa lite två-pins också. Är ju inte alltför svårt att fixa en egen.
Konfetti någon..? Kan bli rätt hyfsat om vi river lite tidningar och tar med oss. Bara att sätta igång.
Dra med er allt ni har, så visar vi att vi är DIF. Vi kan vara i både Halmstad och Slöddertälje samtidigt!
Hovet är DIF!
Bra idee sinken, Börja riv tidningspapper eller vanlig papper vilket som...
Skulle inte det vara schyst med rullar också?
- Toarullar funkar också.. eller?
Nu ska vi börja visa Sverige att vi är med ÖVERALLT, i Halmstad och i S-tälje, det kallar jag för vi är med ÖVERALLT!
Ang. om ''tågresan'' vart sak vi träffas? vid burgerking ca 17:00 eller vid pendeln längst fram?
Ser också fram emot det här!
-Svar från Fabriken;
-Eftersom våra flaggor representerar Fabriken så lånar vi inte ut de till folk som inte är med i gruppen.
Skulle inte det vara schyst med rullar också?
- Toarullar funkar också.. eller?

Nu ska vi börja visa Sverige att vi är med ÖVERALLT, i Halmstad och i S-tälje, det kallar jag för vi är med ÖVERALLT!
Ang. om ''tågresan'' vart sak vi träffas? vid burgerking ca 17:00 eller vid pendeln längst fram?
Ser också fram emot det här!
-Svar från Fabriken;
-Eftersom våra flaggor representerar Fabriken så lånar vi inte ut de till folk som inte är med i gruppen.